Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  yksityisviesti / sähköposti
 

autoharri@hotmail.com


0405544358



VOLVO V90 CC   /  VOLVO V90 CROSS COUNTRY 2017 -->


VOI mennä XC60:eenkin ?


Huippuhieno 20"  OCEAN RACE vannesarja + PIRELLI P-XERO kesärenkailla.

31680078

8 X 20 ET 49,5


Melkein ajamaton setti.
Ollut autossa kiinni,mutta ei paljon muuta.














Päällä PIRELLI P - ZERO kesärenkaat.

Kokoa 245/45 R 20 103 W





Renkaat valmistettu viikolla 35 vuonna 2017



Hinta***2500e.



Jos on ostoaikeita SOITA 0405544358
.




VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.

Koko XS










Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.



Loimaa

0405544358

autoharri@hotmail.com
92
Myydyt ja ostetut "ilmoitukset" / Vs: V70 mk2 -06 - vahvistimen johtosarja
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 24.05.2024, 03:28:11 »
3533717 on vissiin osanumero tuolle.
93
Nyt kulutus 4.2l/100km. Sähkönkulutusta ei saa mistään eli kaikki menee mitä töpseliin työntää. Rangeksi lupaa joka päivä 39km, eikä enempää ole  sitten kyllä päässytkään. Myynti ilmoituksissa luvataan 58km, mutta se on ihan schaissea.
94
Myydyt ja ostetut "ilmoitukset" / Vs: V70 mk2 -06 - vahvistimen johtosarja
« Uusin viesti kirjoittanut vemppu 23.05.2024, 23:53:39 »
Kiitos auttavista kommenteista!

Pitääkin näköjään tuolta katsella ja selvittää ensin johtosarjan numero... eiköhän se löydy vaikka olenkin uusavuton...

laitan tämän kiinni jahka johtosarja tilattuna.

--
95
Tuos on tuommosia tuolta faq puolelta. Joku entinen jäsen on noista paljon jutskannut.
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=588.0

Kiitos! Pitää tuo kahlata kunnolla läpi. Jotenkin en tuota aihetta ollut bongannut. Etsin väärillä hakusanoilla... :)
96
Showroom / Vs: V70 T6 AWD -08 -käyttiksen parantelua
« Uusin viesti kirjoittanut 74t3 23.05.2024, 22:16:18 »
Joo, katsoin volvoswedenin videon loppuun ja totesin että tieto lisää tuskaa.

Tällä kertaa en mene tilailemaan mitään ilman VIDAa, joten tarkistelen numerot huomenna ja jos sitä laittaisi suosiolla uuden magneettikytkimen kompuralle, kiristimen ja vapaarullat sekä vesipumpun, niin ei tarvitse olla ihan heti uudestaan purkamassa. Hitusen enemmänhän se työtä teettää mutta kuten sanottu, nyt on vielä helppo tehdä kun kakkosliisari on syksyyn asti perheessä.

Rahallisestihan tuo on olematon summa siihen nähden, minkälainen tatti on otsassa siinä kohtaa kun purkaa vasta laitettua autoa uudestaan vesipumpun porsimisen takia.  8)

e. Ja saanpas vihdoin ja viimein perustella rouvalle mutterivääntimen hankinnan oikein pidemmän kaavan kautta. Oi tätä ilon ja onnen päivää.
97
Tuos on tuommosia tuolta faq puolelta. Joku entinen jäsen on noista paljon jutskannut.
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=588.0
98
Myydyt ja ostetut "ilmoitukset" / Vs: V70 mk2 -06 - vahvistimen johtosarja
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 23.05.2024, 22:01:07 »
Tuolta tilasin omaan tuon vahvistimen johtosarjan:
https://backfalt.fi/backfaltin-autopurkaamo/
99
Projektipäiväkirjat / Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Uusin viesti kirjoittanut Toni 23.05.2024, 21:49:30 »
Pakoputkesta etupöntössä pari reikää ja taka-akselin ylitys veteli viimeisiään. Varastosta uusi etupönttö, kaupasta ylitys ja takapöntön pystyi vielä pelastamaan ja jatkokäyttämään. Ensiksi ruosteensyöjää..



..Ja sitten uusi tuttavuus tuollainen lämpöä kestävä pinnoite päälle. Etupöntössä Volvon leima niin kestänee kauemmin kun nykyroska mitä myydään..



Kun putki oli poissa niin samalla pintaruosteet käsittelyyn.



Mikähän näistä on Volvon orkkiskumi..



Taisi tulla bensavehkeen etupönttö ja ylitys kun D24 on näköjään alkujaan loivemmalla mutkalla jostain syystä..??




********************
Tuli haettua leimakin yhteen autoon, ei ollut Katsurilla huomauttamista ja takajarrujen päivityskin näytti onnistuneen  :)


100
Olen selannut foorumin aiheet 940:n flektin ongelmista ja päässyt vian määrityksessä eteenpäin. Nyt kuitenkin tuli seinä vastaan. Kirjoittelin tähän samaan tarinaan muista aiheista poimimiani huomioita sekä vinkkejä.

Minulle on kerrottu, että flekti ei helpolla pyörähdä käymään. Talvella kuitenkin tuli huolella ajettua moottori niin kuumaksi, että nesteet kiehuivat. Flekti ei silloinkaan käynnistynyt.

Onko ecun lämpötila-anturin vastukset samat kuin lämpömittarin anturin? Ne netistä löysin, mutta en erikseen ecun anturin vastustaulukkoa. Kylmänä mittasin vastuksen (2k) 5,35 ja kuumana 0,40. Ymmärtääkseni ihan oikealla hehtaarilla ollaan kun vertaa lämpömittarin anturin vastustaulukkoon.

Ecun lämpötila-anturi on imusarjan alla kolmossylinterin kohdalla. Lämpömittarin anturi on etualalla. Kolmas, näiden anturien alapuolella ymmärtääkseni seuraa nakutusta.

Flektin releen keskimmäisen liittimen kun irrotan (eculta tuleva) ja maadontan kummankin pinnin erikseen niin toisesta flekti pyörähtää puolinopeudelle ja toisesta pyörii täysnopeudella.

Lämpimäksi ajettuna olen myös irrottanut ecun lämpötila-anturin liittimen ja moottorin käynnistyksen jälkeen flekti pyörähtää täysille, kun ecu ei saa tietoa anturilta. Ymmärtääkseni moottorin pitää olla lämmin, jotta se lähtee liitin irrotettuna käymään. Olen käsittänyt, että ecu säätelee samalla anturilla käynnistyksen yhteydessä polttoaineen määrää. Kylmänä, liitin irrotettuna ei tahdo lähteä käymään.

Epäilin ensin viallista ecun anturia tai anturin liittimen hapettumaa. Tästä syystä kyselen tuota ecun anturin vastuksen lukemia. Näyttää kuitenkin siltä, että anturi toimii, eikä myöskään liittimen puhdistus vaikuttanut asiaan.

Miten pieni vastuksen pitää olla, että ecu antaa releelle käskyn käynnistää flekti? Eikö tuo 0,40 vielä riitä? Vai missä vika mahtaa olla?
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
Proturbo  Autodiagnoosi