Edellämainittu hyväkuntoinen kunnossapidetty vain 380t ajettu luottopelini petti luottamukseni, tai tarkemmin ottaen hampinaru petti..
Täysin yllättäen ja paljon ennen vaihtoa(vain 100t ajettu)
Nyt on hattu irti ja tietysti mun tuurilla ei riitä uusia vain venttiilit, oikasta pinta ja muuten kunnostaa, vaan hydraulinostajien poterot on myös räjähtänyt palasiksi kannesta. Alakerrassa ei ole mitään vikaa.
Nurmon autopiste voi kuulemma tuollaisenkin vian korjata, mutta jää sekin maksamaan kuitenkin n.2000e ja siihen päälle kaikki muut kulut(hattu irti kiinni). Eli loppusummana pyöreesti n.3000e, eli auton markkinahinta.
Käyttöarvo olisi paljon suurempi, on se niin hyvä peli.
Olen pitänyt sitä kunnossa ja uusinut aina kaikkea mitä on tarvinut. Ajatuksena ajavani sillä maailman tappiin saakka. Tänä vuonnakin on uusittu turbo, cooleri, tehostimen pumppu ja kompura.
Kaikki toimii, kaksilla uusilla pyörillä. On ehjä sisältä jne jne.
Tiedettäviä tulevia kohteita olisi vauhtipyörä kytkin paketin uusinta. Ei olisi muuta, jos ei olisi käynyt tätä..
Pitäisikö tuo korjata vai myydä osina jos joku tarvii ja ostaa toinen tilalle korjauksen hinnalla + osista saatavilla rahoilla.
Mitähän tekis
Mitäs itse tekisit?
https://photos.app.goo.gl/Hvo42i1Zmpafa8c86