Keskustelua Volvoista > Offtopic
Kuka olet?
(1/127) > >>
T-T:
Tähän topiciin saat kirjoittaa vapaanlaisen ja pienimuotoisen esittelyn itsestäsi.
da3bal:
Volvolandiastakin tuttu da3bal aka Reko S, asunut koko ikänsä Raisiossa eli sen ~28 vuoden ajan. Ammattiltaan levyseppähitsaaja. Saanut Volvokasvatuksen, hairahduksien kautta, joten ensin oli Volkkareita kolme ja sitten Volvoja useampi kappale. Suosii ainoastaan takavetoisia. Omaa laajan harrastuksen kirjon, johon mahtuu autot, elokuvat, matkustelu, piirtäminen, PC:lla datailu, konsolipelit, sisustus, askartelu&ideat ja tietenkin monipuolinen urheilu, kuten lätkä, pyöräily, lumilautailu, maila- ja palloilulajit.
lassii:
mä oon sama vanha lassii ku landiaskin. koska olen supermies ja moni mut tuntee niin saahan mut käydä bongaan irc-galleriastakin jos niin paljon kiinnostaa

nicci lassiii

olkaa ihmisiks.
jaape:
ja mä olen Jaape.... Jaape olin myös volvolandiassa. Klaukkalassa asustelen vaimon ja kolmen lapsen kanssa. Espoossa käyn töissä. Välillä ajelen Volvolla (silloin kun vaimo antaa luvan  ;D ) , mutta yleensä ajelen työmatkat perheautolla, VW Lupolla  ::)  ...
Pikkuhukka:
Sama Pikkuhukka kuin Volvolandiassa + monella muulla foorumilla. Nykyään Nurmijärveläinen joka suhaa päivittäin töihinn Helsinkiin.
Pihassa 2kpl. Volvoja, S40 & S60, molemmat -01 & värinä hopea  :-X
Tossa kai noi tärkeimmät  :)
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta