Keskustelua Volvoista > Offtopic
Kuka olet?
<< < (2/127) > >>
Cyklowni:
Landiassa nimimerkkinä on Clown, tämä on nyt vähän tämmönen päivitetty versio mitä käytän nykyään ;D

Oikea nimeni on Jussi Nieminen, oon harrastellu tässä muutaman vuoden valokuvausta ja haaveena ois saada siitä joskus ammattikin, saa nähdä miten jätkän käy :D

Volvoiluni alkoi varmaan siitä kun isän sylistä pääsin ajamaan jäällä kalsarin sinisellä 242:lla, ja nyt itsellä on toinen Volvo menossa, joskin ne on ollut etuvetoisia, mutta rahatilanteesta johtuen voi olla hyvinkin mahdollista että c70 vaihtuu jossain vaiheessa johkin takavetoiseen farmariin. 200 sarjan 2.3 ruisku kiinnostaisi kovasti :)

ps.  saa lisäillä lärvikirjassa kavereihin jos siltä tuntuu ;)


alexi:
Landiassakin nimimerkillä alexi - oikealta nimeltä Aleksi ja asustelen Hyvinkäällä. Ikäähän on kertynyt huimat 23 vuotta.
Oon datanomi vuosimallia '06 ja nykyisin opiskelemassa Nuoriso- ja Vapaa-ajan ohjaajaksi (suuntaus: Luonto ja elämystoiminta).
Opiskeluiden ohessa pyrii oma IT-firma (digitalkkari, kotisivuja, yms.) aina kun asiakkaita sattuu olemaan ja välillä istutaan inva-/tilataksin ratissa (Hyvinkään 40 & 47).  :)

Volvoilu on periytynyt mitä ilmeisimmin isältä..  ::)
Jaakkima:
Landian puolella olen/olin Pika-Teho, mutta täällä otin käyttöön tuon jota käytän foorumeilla joita selaan. Kotkassa asustelen vaimon ja koiran kanssa. Takavetoinen Volvo pihassa puoliksi vahingossa, sydämeni kun ovat vieneet nuo Venäläiset/Neuvostoliittolaiset ajoneuvot.
Greycap:
Moromoromoro, olin ennen Greycap ja olen sitä vieläkin niin tällä kuin joka muullakin foorumilla (jossain pienin muutoksin) joita tulee luettua.

Tosielämä tuntee nimellä Rene kotoisin Kouvolasta, ikä 24v ja koulutukseltani '05 valmistunut yo-datanomi. Töissä leikin Soneran alaisen puhelinmyyntifirman ATK-tukea ilmeisesti ihan hyvällä menestyksellä kun menin elokuussa '07 sinne "kuukaudeksi kokeilemaan". Pihasta löytyy allekirjoituksen mukainen '92 farmarikakkosnelonen joka syö niin paljon rahaa kuin mitä siihen on valmis laittamaan - mutta en silti vaihda!

Meillä meni tuo volvoilu vähän hassusti, isä oli vannoutunut Saab-mies :idiot2: pitkälle toistakymmentä vuotta. Poika osti Volvon helmikuussa '08 ja toukokuussa '09 isä vaihtoi Saabin Volvoon...
h4nkki:
hänky, tarviiko muuta sanoa?!

TErVAkosKI finland.

142 volvo vielä on, muut kulkineet ovat vääräuskoisia.

tuolla on naamakin,  www.garaget.org/h4nkki
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu
Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta