Eilen teetätin Sinisellä 160 tkm:n huollon, samalla ohjelmoivat takatutkat käyttöön. Ja kaikki anturit olivat ehjiä, vaikka sillä purkuautolla oli ajettu 377 tkm! Tosin ei ole mitään hajua, oliko kaikki tutkat jo ehditty vaihtaa tuohon ikään. Huollon yhteydessä vaihdettiin naftasuodatin, lompakon olemus keveni 307 eurolla...
Näin pimeillä teille liikkuessa kaipaisi lisää valotehoa, tässä on siis halogeenivalot. Lyhyissä on jo tehokkaammat polttimot, mutta ei oikein tyydytä. Olen jonkun verran lukenut xenon-konversioista, mutta joissakin mainittiin että CEM:jä olisi palanut?! Saisiko tuon riskin suljettua pois releyttämisellä?
Idea oli, jos löytäisi järkevän hintaiset xenon-umpiot ja laittaisi ne keulalle. Mistään en vain ole löytänyt tietoa, saako manuaalisen korkeudensäädön toimimaan. Katsastukseen tulisi sitten omat halogeenit paikoilleen.
Ja lisävalot eivät ole vaihtoehto, eivät edes toisena.