Megaan ei taida löytyä bolt-on johtosarjoja mihinkään automalliin. Jonkinlaisia aihioita kyllä, mutta on niissäkin rakentamista. Jos tehotavoite pysyy tuossa 300 tuntumassa, niin tuolla LH-Jetillä pärjäät hienosti. Siinä on kuitenkin kaikki tarvittavat tunnistukset jo valmiina (nakutus, ilmamäärä, kaasuläppä, lämpötilat jne). Vakioromut riittää kyllä hyvinkin reiluun 250:aan, mutta siitä yli joutuu hieman muokkaamaan, ja senkin jälkeen riittää ilmamassa mittarin ja suuttimien vaihto suurempiin. Ja heti alusta alkaen tietysti lastutus sekä ruiskuun että sytkäboksiin, jo meinaa vähänkin ahtopainetta nostella (yli sen vakion 0,3 barin…). Toki myös isompi ahdin ja parempi välijäähdytin ovat välttämättömät jos haetaan yli 250hv tehoja, mielellään jo vähän aiemmin.