Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo V60 D6 Hybridi

  • 4867 Vastauksia
  • 1066061 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #285 : 12.11.2017, 12:47:29 »
Mitäs tälläsen vero on vuodessa?

48g/km päästöt. Kokonaismassa oli jotaon 2480kg.

Eikös jollain tällänen ookkin täällä? :)

Nut tossa kattelin et pääsisin töihin ihan hyvin pelkällä sähköllä ja töissä ladata ja ajaa kotiin vaan sähköllä. :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa ARonkko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #286 : 12.11.2017, 14:07:26 »
Perus 0,343€ ja kv 1,274€/pv.
Kok. massa 2505kg.
Ei siis kiva :( bensa&sähkö olisi paljon mukavampi.

T: Antti R.
V60 hybrid Polestar -14
Pösö 207 CC 110 Hdi -08
ex. XC70 2.4T -01

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #287 : 12.11.2017, 14:31:05 »
Perus 0,343€ ja kv 1,274€/pv.
Kok. massa 2505kg.
Ei siis kiva :( bensa&sähkö olisi paljon mukavampi.

T: Antti R.

Mitä vuotuinen kokonainen vero siis on. En jaks laskeskella. Omassa D4 on 642€/vuosi.

117g/km päästöillä ja 2290kg kokonaismassan kanssa.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #288 : 12.11.2017, 14:56:52 »
Mitä vuotuinen kokonainen vero siis on. En jaks laskeskella. Omassa D4 on 642€/vuosi.

117g/km päästöillä ja 2290kg kokonaismassan kanssa.
Tuollaisen joudun omasta Dee6:sta maksamaan, kuin 590,2€/v.
Olisivat istuttaneet tuolloin jo bensakoneen nokalle, niin ei tarvitsisi ”dieseliveroa” maksaa >:(
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #289 : 12.11.2017, 16:34:36 »
Tuollaisen joudun omasta Dee6:sta maksamaan, kuin 590,2€/v.
Olisivat istuttaneet tuolloin jo bensakoneen nokalle, niin ei tarvitsisi ”dieseliveroa” maksaa >:(

Hyh saakeli. Unohdan samantien  :buck2:
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8932
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #290 : 12.11.2017, 16:55:32 »
Hyh saakeli. Unohdan samantien  :buck2:

XC60 T8 olis ~saman kokoluokan bensasähkö. Käyttövoimavero 1/10 siitä mitä dieselsähköisen.

Toki noita ei saa kuin uutena vielä vähään aikaan.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #291 : 12.11.2017, 17:17:30 »
XC60 T8 olis ~saman kokoluokan bensasähkö. Käyttövoimavero 1/10 siitä mitä dieselsähköisen.

Toki noita ei saa kuin uutena vielä vähään aikaan.

Sepä, ei vielä riitä valuutta. Tollanen ~25k€ auto jo oli itelle ostaa.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12484
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #292 : 12.11.2017, 17:58:12 »
Sepä, ei vielä riitä valuutta. Tollanen ~25k€ auto jo oli itelle ostaa.
Tuohon hintaa alkaa saamaan 2013 D6 Volvoja ruotsista. Mutta jos akut ei kestä niin saapi haudata ajatuksen itsekkin. Toisaalta vasta oli Chättiautossa vanha taksi jolla päästelty muistaakseni 400tkm.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #293 : 12.11.2017, 18:41:51 »
Tuohon hintaa alkaa saamaan 2013 D6 Volvoja ruotsista. Mutta jos akut ei kestä niin saapi haudata ajatuksen itsekkin. Toisaalta vasta oli Chättiautossa vanha taksi jolla päästelty muistaakseni 400tkm.

Saa Suomesta myös. Juuri katselin.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

j.kiiskinen

  • Vieras
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #294 : 12.11.2017, 21:36:40 »
Volvon hybridiakku on sijoitettu niin vituilleen, että tarvii koko sisusta purkaa pois. Eli vaihdettavaksi noita ei ole tarkotettu. On pikkasen insinööri oikassu suunnitellessaan tuota. Erikoista tässä tilanteessa on se, että päästelin taas vaihteeksi vkl aikana noin 1200 km parilla hybridijärjestelmän toimintahäiriö ilmoituksella. Jos akku olisi oikeasti sökö, eihän se enää toimisi ollenkaan? Ennemmin epäilen tuota releongelmaa joka suojaa akkuja.

Tästä taas jälkiviisaana, ehkä tarvikelaturi on vikaannuttanut jotakin koska oireet alkoivat heti kun sain laturin (n. 3 viikkoa oston jälkeen)...

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #295 : 12.11.2017, 22:09:58 »
Volvon hybridiakku on sijoitettu niin vituilleen, että tarvii koko sisusta purkaa pois. Eli vaihdettavaksi noita ei ole tarkotettu. On pikkasen insinööri oikassu suunnitellessaan tuota. Erikoista tässä tilanteessa on se, että päästelin taas vaihteeksi vkl aikana noin 1200 km parilla hybridijärjestelmän toimintahäiriö ilmoituksella. Jos akku olisi oikeasti sökö, eihän se enää toimisi ollenkaan? Ennemmin epäilen tuota releongelmaa joka suojaa akkuja.

Tästä taas jälkiviisaana, ehkä tarvikelaturi on vikaannuttanut jotakin koska oireet alkoivat heti kun sain laturin (n. 3 viikkoa oston jälkeen)...
Millainen tarvikelaturi :o
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

j.kiiskinen

  • Vieras

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #297 : 13.11.2017, 07:21:59 »
Volvon hybridiakku on sijoitettu niin vituilleen, että tarvii koko sisusta purkaa pois. Eli vaihdettavaksi noita ei ole tarkotettu. On pikkasen insinööri oikassu suunnitellessaan tuota. Erikoista tässä tilanteessa on se, että päästelin taas vaihteeksi vkl aikana noin 1200 km parilla hybridijärjestelmän toimintahäiriö ilmoituksella. Jos akku olisi oikeasti sökö, eihän se enää toimisi ollenkaan? Ennemmin epäilen tuota releongelmaa joka suojaa akkuja.

Tästä taas jälkiviisaana, ehkä tarvikelaturi on vikaannuttanut jotakin koska oireet alkoivat heti kun sain laturin (n. 3 viikkoa oston jälkeen)...
Tuskin akun päälle tuollainen tarvikelaturi käy, mutta joku komponentti on voinut ottaa itseensä ::)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12484
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #298 : 13.11.2017, 07:25:53 »
Saa Suomesta myös. Juuri katselin.
Vuosi sitten tuntui että ekat 2013 mallisetkin oli 100tkm ajettuna 40 tuhatta.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1121
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D6 Hybridi
« Vastaus #299 : 13.11.2017, 11:03:31 »
Ei ole edes halvin: https://www.nettiauto.com/volvo/v60/9211843
Voi olla vain loppupeleissä kallis ylläpitää vaikka edullista olisi ajaa.
Ex: Volvo V70 D5 -02, Volvo V40 T4 -98, Toyota Yaris T-Sport -05 Flexfuel, Volvo V70 T6 AWD -09, Volvo V50 1.6D Drive -11, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00, Toyota Celica ST182 GTi -91

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron