0
Seitensatkumies ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mulla oli 745 perä nii matalana et perän koppa painu sinne kehdon sisälle ja levitti sitä.
Nyt ei olla madaltamassa (pthyi), vaan kartoitetaan tilantarvetta kaikissa kuviteltavissa olevissa tilanteissa.
Itellä isoin rengastus takana 215 45 17 49 et vanteilla joissa 25mm speiceri. Eikä ottanu kii ajossa. Max kuormalla ehkä sisälokariin
Eikös tuolla setupilla päästä aika likelle vakio-ET:ä?215 on itelläkin pyöriny ilman ongelmia, mutta jos tuosta levittäs vähän ulospäin.Taitaa tosin kuulua enemmän Mahtuuko -topikkiin...
Mulla on sedanissa aivan rahtusen lyhennety kuormajousi, perä on korkeammalla kun sulla. Oli kyllä lyhentämättömällä aivan yhtä kamala.
Kai niissä varaa ois, mutta korkeus on hyvä noin. Iskarien pituudet vaihtelee, eri valmistajien välillä on nähty 30mm eroja "vakioiskareissa", ja mulla on nyt viä leiman yli kii nuo gazit. Voin ihmetellä mitä käy, kun laitan nuo 15v vanhat kybin kaasut takasin että toi pomppulinna rauhottuu.
Minkälaiset säädöt sulla on iskareissa kun pomppii? Ettei vaan olis sama homma, kun mulla, että olin säätänyt liian jäykäsi niin ainoa joustava komponentti takana olivat renkaat. Jousen voima ei riittänyt työntämään iskaria ylös vaan aina montussa painui syvemmälle.
Onko kenelläkään bc-racing alustalla sellaista joka kävisi farmarin kanssa akselimassojen suhteen.Olin muutoskatsastamassa 940:seeni kyseistä alustaa mutta tuv lapussa akselimassa merkitty 1200/1090 Auton omissa papereissa 940/1160 eli taka-akselin massat liian matalat tuossa minun lapussani. Jos jollain kyseistä tuv lappua olisi jossa akselimassa taka-akselilla suurempi niin olisi kiva saada.
Mistähän saisi kyseisen todistuslapun alustalle?