Volvon vaihteisto kestää kyllä kun ohjelman tekee oikein, jolloin myös automaatti saa oikean vääntötiedon ja osaa toimia sen mukaisesti. Lisäksi vaihteistoon pitää tehdä vielä muutama muukin juttu sinne ohjelmaan. Sen mitä olen nähnyt niin Rica/BSR ei näitä tee ja saattaa olla syy miksi ei ota voimaa niin paljon ulos. 215/470 ei todellakaan ole paljon nykyaikaisesta 5-sylinterisestä moottorista ja kestää aivan varmasti.
Mersu, Bemari, Jaguar, yleensäkin takavedot kestää paremmin, koska moottori on pitkittäin, jolloin on tilaa rakentaa suurempi vaihteisto. Volvon ongelma on juuri tämä, kun on 5-sylinteriä eli kohtuu pitkä moottori ja se on asennettu poikittain, jolloin auton leveys ei mahdollista suurta vaihteistoa. Hyvä esimerkki V50 D5, pikkulaatikko isossa moottorissa kun 6v Aisin ei sinne mahtunut.
Omassa V70 D5 -08 450tkm ajetussa on kaikki otettu ulos mitä pumpusta saa ja Aisin ei ole moksiskaan, ohjelma pitää tehdä oikein, siitä on lähdettävä.