Mittarivalot: koita räplätä sitä himmennintä ensihätään, toimii yleensä tasan yhdessä asennossa. Eli pyörittelee sitä potikkaa ja kokeilee myös painaa sitä kevyesti (itse lyön nyrkillä).
Lämppärinpuhallin: joo, siellä kotelossa se vastus on ja ei ole kivaa.
Kartaani: ei ole mahdoton, kunhan tekee homman järjellä ja ilman kiirettä, niin ei mene kartaanin tasapainotus sekasin. Eli tekee niin, että kaikki menee takaisin samalla tavalla, mitä ne olikin.
Pellit: 200-sarjalainen ruostuu pohjasta ja yleensä sisältäpäin, kun vesi jää autoon lillumaan. Takajalkatilat, lattiat helmapokkausen vierestä pohjan puolelta, varapyöräpaiseet takalootasta ja etujalkatilat tukivarsien kiinnityskohdalta. Ensiapuna tökkii vedenpoistoreiät auki, niin mahdollinen vesi pääsee ulos. Sisustan purkaa ja kasaa nopeasti ja lattiat lähinnä suoraa peltiä, hitsausurakassa ei asiallisestikaan tehtynä kauaa mene. Helmojen takapäät myös arkoja paikkoja.