Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 300 => Aiheen aloitti: ässäarpa - 16.11.2011, 13:28:05

Otsikko: Renault b13 kytkin.
Kirjoitti: ässäarpa - 16.11.2011, 13:28:05
jees eli autosta pamahti kytkinakselin kieroksi ja kopat halki.. erään tiedon mukaan 1,7 litraisen koppakäy sinne mutta nytten kun vertaa vierekkäin niitä niin uudessa painelaakeri on ns. pitempää mallia ja vanhassa kytkin vipu on syvemmällä.. osaako kukaan kertoa miten saa pelittämään??

Ps. yrittäkää saada selvää että mikä on hätänä  :hello:

E: Näin itseäni valaisten... ei käy tuo 1.7 litraisen koppa tuon b13 jatkoksi, koska sytkän anturi on eri kohdassa joten ei varmasti tule pelittämään  >:( ..... osaako kukaan sanoa mistä saisin mahd. nopeasti käypäsen kopan b13:n jatkoksi?... Kiire on!
Otsikko: Vs: Renault b13 kytkin.
Kirjoitti: melkomaa - 17.11.2011, 10:45:17
Jos muuten saat pelittämään, niin eikös sille vp:n asentotunnistimelle voisi jyrsiä/ja patentoida paikan siihen 1.7l koppaan?

Käviskö 1.4l kytkinkoppa tuohon, luulisin. En mene vannomaan  :D
Otsikko: Vs: Renault b13 kytkin.
Kirjoitti: Pyssy - 22.11.2011, 04:01:21
Jos vauhtipyörä on tasapainoinen, sen voi kiinnittää kampiakselille sopivaan asentoon.  Jotkin vauhtipyörät ovat epätasapainoisia, koska osa kampiakselin tasapainotusmassoista on vauhtipyörällä.  Sellainen vauhtipyörä pitää kiinnittää oikeaan asentoon, ettei kone ravista itseään hajalle.
Otsikko: Vs: Renault b13 kytkin.
Kirjoitti: sjs - 01.12.2011, 15:17:14
B172 koppa ei käy, on eri kiinnityksillä ja eripituinen, ja anturi eri paikassa kuten sanottua.

Täältä löytyy B14 koppia jos tarvitset, on sama kun B13.