Noh. Motonetin viivain oli kaikkea muuta kuin suora. Oikaistuihin sorvin johteisiin oli heittoa 0,25. Hiottiin toinen lape niissä johteissa suoraksi. Tällä viivaimen lappeella sitten lohkosta mittailemaan, joihinkin kohtiin meni 0,04 rakotulkki nahkeasti ja yhteen 0,06. Kannen oikaisija oli sitä mieltä että heittoa pitää olla alle kymmenys, eli laitettiin nyt sitten tuollaisenaan kansi päälle, kolmilovisella terästiivisteellä ilman sitä copper gaskettia tällä kertaa.
Kannenpulteiksi tuli 12.9 osakierteelliset M12x1,75x120. Vakiot on täyskierteelliset 115 pitkät, mutta lohkossa oli 5mm varaa. Osakierrekin piisasi juuri ja juuri. Vanhat kannenpultit rälläköin poikki ja otin niistä orkkis aluslevyt, niistä ajettiin sorvilla sisäkehää reilu millin isommaksi, jotta saatiin menemään ne näihin uusiin 12.9 vahvuisiin pultteihin. Nuo on siis niitä ihme prikkoja joita ei saa pultista pois katkaisematta sitä...
Ensisavut kerettiin ottaa, mutta sitten jo maailmaa nähnyt laturi luovutti ja muuttui kiukaaksi, laakerit valmiit. Siitä varmaan johtuu, että tämä kävi aiemminkin hieman raskaan oloisesti tyhjää.
Eli jollain järkevillä kilometreillä olevaa ehjää TDI:n laturia saa tyrkyttää tännepäin.