Autoracing  KL-varaosat

mopoautot

  • 91 Vastauksia
  • 32480 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: mopoautot
« Vastaus #90 : 31.01.2017, 19:11:21 »
Kun ei nuo ole mitenkään hyviä ajaa edes kesällä, saati talvella. 20km/h tuntuu ihan ok, mutta 45km/h on jo melkoista meininkiä. Kunnollinen, hyvin huollettu ja isopyöräinen mopo on paljon turvallisempi hallita ja käyttää. Eikä siinä jäädy lasit pakkasella.
Jos on pakko kopillinen ajoneuvo 15v oltava niin ostaa vaikka traktorin. Kolariturvallisuudessa voittaa kaikki mopoautot ja on myös lämmin talvella, sillä voi myös tehdä jotain pieniä sivutöitäkin. Vanhassa Casessakin sulaa lasit hyvin kovallakin pakkasella ja lämpenee paremmin kuin 1.9D tai 1.9TDI volkkari. Traktori ei jää myöskään yhtä helposti jumiin kuin tuo lasikuitukoppi ja traktorissa pysyy jälleenmyyntiarvo paremmin.

Isopyöräisellä mopolla vetää lyhyempi kuski helposti nurin liukkaalla kelillä.

Poissa Kakkos_nelonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
Vs: mopoautot
« Vastaus #91 : 01.02.2017, 15:26:00 »
Itse suosittelen T3-luokan traktorimönkijää. Kokemuksen syvällä rintaäänellä että hyvin selviää talvet maaseudun valaisemattomilla taipaleilla. Hyvät valot ja ennen kaikkea oikea neliveto jonka ansiosta ei nastoja tarvita kunhan muistaa järjenkäytön jäisillä teillä.

Ja mikä parasta, ihan ässä ok-talon pihatöissä, puuhommat, auraukset ei mitään ongelmaa.

Kunhan ei sorru kiinalaisiin. Ostaa Polaris/Can-amin traktorimallin, jos takuu voimassa niin määräaikaishuollot maksaa mansikoita. Itsellä oli -11 Sportsman jossa oli vähän tunteja kun ostin ja takuu oli loppunut. Itse olen tehnyt kaikki huollot eikä mitään ongelmaa, kunhan ei mene nevoille vakiovetareilla urku auki vetämään. Noin 6k e saa tosi loistavan.

Täältä ääni Traktorimönkijöille O0

itsekin mietin oikeaa traktoria mutta vanhat vaativat "kenttähuoltoa" ja eivät niin varmoja käynnistymään ilman roikkaa. Lisäksi aika hidaskulkuinen, tarkoitan nyt vaikka mutkasia ja mäkisiä teitä, joissa 4x4mönkijä on ihan kotonaan, ja hauska ennenkaikkea.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo