Carcom Oy  Ateho

Jambon "fiksu" käyttis - Amazon B20 '69

  • 43 Vastauksia
  • 11583 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Jambon "fiksu" käyttis - Amazon B20 '69
« : 08.07.2017, 00:23:00 »
No kai mää nyt sit tarinoin tästä nykysestä käyttöharras... siis farmarista  :)

Eli tammikuussa kun oli jo työt alkanu alko tuo hopeinen tiilikeula vinoilemaan, lähinnä ettei enään sammunut avaimesta ja lopullinen niitti oli kun se ei enää kotipihasta käynnistynytkään.
Tuossa se seisoo vieläkin odottaen sitä mielenkiintoa joka loppui talvella kun tuli repästyä ja haettua oikeen fiksu käyttis.





Eli vuoden 1992 945, tekniikkana B230FT, M46 ja G80 (vaikkakin myyjä avoimeksi tuota perää arveli.  ::))
Mittarissa ostettaessa noin 306tkm ja nyt joku 316tkm.

Varusteina on perus siisti musta puolinahkasisustus, sähkölasit- ja peilit, vakkari yms... Ei kuitenkaan ABSeja, kylmästöintiä eikä saastelaitteita. Vakkari ja kaikki lasitkin pelaa.

Tämän piti olla vaan käyttis, jolle ei ihmeitä tehdä. Vaan kuinkas kävikään...  :idiot2:

No alkuun tuli laiteltua 12" Ground Zeroa konttiin ja tekaistua myöhemmin pien tilanjakaja:


Sitten tiilikeulasen snowcap, joka ei ihan hansikkaan lailla istu mutta parempi sekin kuin ilman. Sekä tarvike-tupakkamuovit. Ei nekään istu niin hyvin kuin toivoisi. Kun tässä on sisävalot vaihdeltu ledeiksi niin nappasimpa etuoviin pienet tunnelmavalot romulokeroihin kun nekin tuli ehjiin vaihdettua.

Tosin kiinalaiset halppisledit ei oo pitkä ikäisiä, kuskin ovessa lopetti jo toimintansa.


Törkeet tummennetut takavalot vaihtui kirkas vilkkuisiin, nuo lasien tummennukset vielä vähän hirvittäävät mutta ei innosta alkaa nyppimäänkään.
Maalivikaa tässä on vaikka muille jakaa. Kontin luukku, konepelti, kynnyslista ja pyörän kaaret... You name it.

Mutta sitten mielekkäämpään osioon.
Kun tässä tuo putkisto ei oikeen ollut mieluinen niin tekasimpa rosterista uuden. 3" DP KL-racingiltä, loput 2,5" tavarasta ja päähän koristeeksi päätevaimennin 3,5" ulostulolla. Ja väliin toki laippaliitokset ja pari joustoa  :)




Cooleri tuli päiviteltyä KL-Racingin modelpassandeen ja keulalle eksyi öljynjäähdytin.



Kun sitten tuo ihmeen hyvin suti kahdella (vielä ei ollut varmuutta G80:stä tämän perässä) niin olihan sillä leikittävä ja todettava että ei prkl oikea lukko saatava:
Ja siispä yksi 1030 perä 3.73 välityksellä Kouvolaan jossa nimim. Eeni teki siihen 75% kitkalukon  8)





Lukkoon ei voi olla mitään muuta kuin rakastunut. Vanhaan akseliin oli katkennut ylemmän reaktiotangon pultti, ja nyt tänään huomasin että alemman tangon pultti oli miltei irti pudonnut. Muuten on vielä takapään tuenta kestänyt.

Alustaan ei ole muuta päivitystä tehty paitsi taakse löytyi uudet Koni Sportit. Kaavailla nyt joko BC Racingiä tai sitten eteenkin Konit ja kaveriksi joku hyvä 50/40mm pudottava jousisarja. Varmaan polyuretaanisia pusliakin pitäis alkaa haalimaan. Ihan kauhea lulla vielä  :buck2:

Ja virranjakajaan tuli vuotavat tiivisteet uusittua, etenkin kun tuli tekastua pari kappaletta apuvälineitä siihen touhuun:


Okei kuvassa on seiskan Hall-anturillinen jakaja sovituksena.

Kabiinissa on A-pilarissa kolmen mittarin teline, öljyn paine, veden lämpö jonka anturin laitoin orkkiksen paikalle kanteen kun alkuperäinen ei toimi. Sekä ahtopainekkin sieltä on tiirailtavissa. Laajakaistan boxi on hanskalokerossa ja näyttö kojelaudassa.


Vakio 13C pöllytti tyhjäkäynnillä kuumana (kuten kansa Kouvolan 945-miitissä näki  :D) niin rankasti että pakko oli hyrrä vaihtaa, isompaan tietenkin, eli ratkaisuks tuli Kinugawan 19T. Ja nyt viikolla tuli PLX:n laajakaistakin asennettua. O0


Ahtoja on vielä maltilliset 0.5 bar kun bensa- ja sytkäpuoli on vakiot. Mutta tähän tuloilla muutosta...

Yksi 016 IMMu tuli siirrettyä KL-racingin kauppaamaan 3" runkoon, silikooniletkua tämän ja turbon välille Do88:lta, sytkäboksiin tytärkortti-sarjaa, 668 Dekat suuttimiksi tullut hankittua jo ja jos vielä saa hukkikseen jäykemmän jousen niin pääsee säädättämään tätä Kouvolaan pontikkapäille. Tosin 98 oktaaniselle vielä kun täältä Hönölästä ei E85:sta saa  :'(


Josko noilla eväillä sais sen verran kiitettävät lukemat että tuo nappi-5 saa kuolemantuomion ja alan kaavailemaan joko M90:ä tai sitten Bemarin 6-lovista ZF:ää tilalle. Yksi 5-lovinen ZF löytys mutta välitykset jäis turhan lyhväsiksi. Ja sitäpaitsi tuo on menossa jo 242:een...

Jarrujakin kaavaillut päivitettäväksi, eteen mk1 V70 yms. 302mm jarrut, teräspunosletkut ja muutenkin pistää koko kierros kuntoon. Ja tuota ajettavuutta täytyy parantaa jos tällä yhtään tahtoo leikkiä asfaltilla! Ja minähän tahdon  :)

Sellasta pikkuvikaa tässä vielä on että lohkolämppärin vesimarkasta falskaa hieman glykolia, turbon vaihdossa koitin tiivistää tiivistemassalla kun ei sitä saanut uudella O-renkaalla puserrettua paikalleen. Samaten nokka-akselin stefa mehii öljyä, täytyy jakopää-rempan yhteydessä vaihtaa.

Sähköflektikin pitäis mallailla kun on tuohon syyläriin sille jo anturikin valmiina. Joku ohkanen laatu-pöhällin ostaa kun tuon 960:stä lunastetun 2-nopeuksisen kanssa tahtoo jäädä ahtaaksi kun on tuo KL-racingin cooleri.

Soittokamoja vois aina parannella, kilven valoja ei ole kun pohjat aivan pazkana, kontin luukku vinoilee (kahva ei palauta) ja kuskin peilin korkeuden säätö sutii tyhjää.

Vannekokokin tekis mieli kasvattaa 17" jos löytäis jotkut Borbetit tai Brockit tjsp...
Ylimaalauksenhan tämä kaipais jos siistin haluaa.  :P

Pari kertaa on latauksen kanssa ollut ongelmaa. Ensin tuo alkuperäinen 80A laturi hyyty ja latauksen valokaan kun ei palanut kuin himmeästi (ei auringon paisteessa erottanut) niin tämä jätti Heinolan siltatyömaalle  :D Kylläpä paikan valitsi...

No siitä kun sitten pääs lopun kaiken narun perässä kotia (kaverin KE70 Corolla ja 3K oli aika kovilla Volvoa nykiessään  :2funny:), niin maapiuhat uusiksi ja laturiksi kaverin hallilta metsästelty Bosch tilalle. Vanhasta oli liukurenkaat aivan loppu, ja heitin sen eilen Dieselpiste Hahlille kunnostettavaksi koska nykynenkään ei mikään paras ole.

Toissa päivänä katkesi tuo laturin säätöpultti kotimatkalla 5-tiellä ja löysäs hihnan aivan veltoksi. Mutta uudella pultilla ja hihnan tiukkaamisella onneks tokeni.

Eikai tässä muuta, hieman siis päivittelemistä tässä vielä olis. Ei tätä ihan heti aleta maalaaman kun ei oikein soveltuvia tiloja ole, ja katsellaan nyt miten pitkään tämä pysyy kaiteiden välissä kun tuota lukkoa tulee aika taajaan kokeiltua  ::)





« Viimeksi muokattu: 12.03.2019, 10:20:13 kirjoittanut Jambo »
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #1 : 08.07.2017, 01:00:43 »
Heeeetkinen, eikös tämä ole se sama haiseva ja savuava, joka tuossa toukokuun alkumaissa kiihdytti lahden moottoritiellä rinnalle, oli siinä hetken ja kiihdytti karkuun? :D

Ei se mitään, ihan siisti ysihän tuo.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #2 : 08.07.2017, 01:04:33 »
Joo oliko päivää ennen ysi-miittiä  :D Mutta onneks juu ahtimen vaihdolla loppui öljyn polttaminen...
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #3 : 11.07.2017, 21:33:07 »
Laturista eivät ole vielä soitelleet, eikä Kiinan poika ei ole vielä ilmanputsarikotelo -> IMM välille saanut silikoonisupistetta edes läheteltyä joten varmaan Motonetistä nyt sit haettava se 3x kalliimpi  :P

Laatikko swäppiä miettinyt tässä pari viime päivää ja tulin siihen tulokseen että koska tää on käyttis kumminkin, niin en prkl ala 6-lovista ZF:ää hommaamaan ennen kuin särjen pari M90:ä  :D
Hintaa tulis kumminkin niin kokolailla prkleesti ja ei viittis pistää ihan rakenteluks. Ennemmin sellasta bolt-on virittelyä...

Josta pääseekin kymysykseen että käykö M90:een sama työsylkkä kuin tohon M46:een?
Kytkinpaketiksi pottapyörä+SRE763+D24TIC massalevy. Luulis pitävän sen alta 500nm vielä ??? No ne muutama prikka kuulamutterin alle, mutta käykö tuo SRE suoraan pottapyörän jakoon? Koska eikös tuolla ole nyt pottapyörä, ei tarttis VP:tä vaihtaa?
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #4 : 12.07.2017, 22:22:17 »
Niitä kuuslovisia setäffiä saa iibeistä 200e nurkille kon malttaa ettiskellä, jos ei ole mitään m90 liitännäistä osaa nurkissa pyörimässä niin melki helpommalla pääset parempaan tulokseen sen kuuslovisen kanssa. M90 on toki bolt-on, mutta tosi moni on rangottu jo huonoks ja nuo setäffät tuntuvat kestävän idioottikäyttöä paremmin. Jos noin 600e hintaluokkainen aski ei kuulostaa loputtoman pahalta niin onhan kuuslovinen ihan vitsikäs, on 5 + ryömintä  :2funny:
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #5 : 13.07.2017, 05:58:44 »
Niin, lähinnä kun löytys käypänen vauhtipyörä, ilmeisest työsylkkäkin. Eihän se pelkkä laatikko vielä niinkään mutta kaikki oheiskilkkeet swäppiin alkaa sitä hintaa nostattaa niin että puistattaa...  :-\

Ja Ebaystä ostellessa taas rahdit taitaa nostaa hintaa senverta että menee erotus niin pieneksi että kotimaasta ostaminen, vaikka suoraan joltain bemaristeilta, tulee kannattavemmaksi.

Mutta se on kyllä tosi että ZF kestäis meikäläisenkin mätkimiset, M90 ei ainakaan ikuisesti jos nyt edes jonkin aikaa.  ::)

Ylivaihteellinen aski se saa kuitenkin olla, suora vitonen vie vähän matkustusmukavuutta >:(
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #6 : 14.07.2017, 17:42:26 »
Eilen tuli näpsästyä kolvi tulille ja tinailin ton tytärkortin sytkäboksiin tinaamista vaille valmiiks. Loppu näet tina kesken  :-[



Mielestäni meni aika hyvin vaikken ole piirilevylle tinannut mitään sitten yläasteen :D

Ja laturin sain tänään remontista. 90€ piti köyhtyä kun vaihtoivat liukurenkaat, ajoivat ne sorvissa heitottomaksi ja painoivat uudet laakerit paikalleen. Jos olis säästää vielä halunnut niin oisin töistä tuonut laakerit ja kopsauttanut ne paikalleenkin (kun olin irrottanutkin)



Kai tuon laturin vaihtas viikonloppuna ton hallilöydön tilalle niin vois ajella taas luottavaisin mielin auringonlaskuun  :arkkupakastin:
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #7 : 14.08.2017, 07:32:45 »
No joo, taas on saanut jotain aikaseksi. Tosin tuo kunnostettu laturi odottaa edelleen tuossa pöydällä  :D

Mutta aloitetaan vaikka siitä että Brockit ois nyt melkein hommattu. Taakse hain 10×17" Tampereelta pari viikoa sitten ja ne kiikutin samantein Hemi Motorsille keskireiän suurennukseen (oli 63.4). Näille varmaan 5mm lätyt taakse kaveriksi ja kumeiksi koitan saada sopimaan ainakin 245/45 tai sit 245/40...



Etuset on olleet tulossa Saksasta viimeset pari viikkoa JK Tuningin kautta... Eteen tulee 8.5×17 ET35 ja semmonen 25mm plättyä väliin. Ja nää siis kiillotetuilla huulilla. Etusille rengastus tulee olemaan 225/45.

Sitten kun sain kaverinkin houkuteltua Volvojen pariin ja käytiin Lohjalla vaihtamassa Dillen Aspeni yhteen 940 sedaniin niin minä lunastin siitä BC Racingin alustan itselleni  8)









Nythän tuo olis aikalailla vaaterissa, korkeuskin on ihan hyvä, mutta himpan tuota vielä hierotaan kun saadaan Brockit alle ja alusta säädeltyä sopivaksi vähän kovempaan ajoon.
Etupäästä ehkä sentti pois ellen sitten takapäätä nosta  :P

Ei tätä kuitenkaan ihan tantereeseen olla pudottamassa!

Perjantaina kun tultiin penkittämästä kaverin ysiä Kausalasta niin innostuin vähän tällä leikkimään ja eikös prkl syyläri alkanut vuotamaan päädystään.  >:(

Lauantaisella reissullani kävin sitten Jyväskylän Motonetistä hakemassa syylärin, jakopään osat (Gates:n hihna/kiristinsarja ja Graf-vesipumppu), nokka-akselin stefan kun orkkis vuoti, termarin ja paisarin korkin. Sunnuntaina ne sitten onnistuneesti vaihtelin. Vähän hirvittää kun laitoin tapojeni vastaisesti tarvike-stefan enkä vesipumppuunkaan ottanut orkkistiivisteitä Volvolta. Ainakin vielä pitäävät  :D

Lauantaina kävin siis Keuruulta hakemassa M90-laatikon. Vähän sitä ehdin heti illalla jo myrskyn silmässä pesasemaan...
Tälle tuli kaveriksi Saschin D24TIC-levy ja uus saschilainen painelaakeri. Päivällä kun käyn kysymässä vanteita Hemiltä niin täytyy kysäistä joko mun SRE763-asetelma on tullut.

Kardaanin löysin Espoosta, pitäis hakea se ja uusia siihen ainakin tukikumi, samoten laatikon tukikumi. Mistäs saa hyvän tukikumin kardaanille?

Jaa etujarru-päivityskin otti alkua kun tein JuhaU:n kanssa satuloista kaupat. Vähän sipistellä niitä jahka saapuvat ja ostaa niille länkiraudat Skandixilta kun ei oikeen foorumiltakaan tärppää...

Ilmansuodatin, tulpat ja bensansuodatinkin tuli viikko sitten vaihdettua. Ilmanputsaria vaihtaessa otin pois ahdistamasta sen kuristusputken ja vaahtomuovin.

Mishimoton 16" sähköflektiä kaavaillut ton viskon tilalle kans
 :)
Niin ja nakuledikin tuli tehtyä. Jahka saan laatikon swäpättyä niin Kouvolaan säätelemään tätä rapiat kilon paineille  :)
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #8 : 14.08.2017, 08:30:13 »
Asiantuntijoiden ja kokeneempien takaveto-harrastajien puheiden perusteella toimivan tukikumin saa siniseltä.

Tosin, tiedän ainakin yhden ysin joka jyrisee silläkin.

Tukikumin vaihdossa ole tarkkana. Katso missäkohti vanha kumi/laakeri on ja vaikka merkkaa se. Uusi ei välttämättä samassa asennossa toimi, mutta onpahan mielenrauha sitten.

Poissa An55i

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 440
  • www.vrcf.fi
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #9 : 14.08.2017, 10:10:07 »
Itse hain tukikumin motonetistä, vaikka joka ohjeessa sitä käskettiin välttää :D Tarkasti vaan oikeaan asentoon ja vähän kardaanin pyörittelyä ennen levyn kiristämistä. Ei ole pitänyt pienintäkään värähdystä sen jälkeen :)
242 DL -80 B19A - 244 DL -79 B19A
740 GL -89 | 965 -95 "BiFuel" | 242 DL - 80
244 Turbo - 81 | 245 Turbo - 84 | 244 Turbo - 84
245 Turbo - 84 | 245 Turbo - 83 | 240 DL - 88

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2464
  • Kantti on kaunista.
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #10 : 14.08.2017, 11:32:47 »
Millanen oli laadultaan se vesipumppu? Suunnittelin jos kuitenkin samalla vaihtais vesipumpun uuteen kun kerran jakopää on purettu kappaleiksi, siniselle ymmärtääkseni tilasin vesipumpun tiivisteen, kaveri sanoi soittavansa kun löytää eikä vieläkään ole soitellut. :D

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #11 : 14.08.2017, 16:57:53 »
Pumpun laadussa ei ole ollut mitään vikaa. Aina oon Motonetistä tai paikalliselta AD:lta Grafin pumpun saanut vinokoneeseen. Tiivisteet olen aina tupannut ottamaan Volvolta alkuperäiset.

Löytyy muuten ylimääränen kanttihampainen jakohihna-sarja jos joku edullisesti tarvii. En jaksa viiä takas Motonettiin kun otin molemmat sarjat kun ei ollut varmuutta onko pyöreä vai kanttihampainen jakopää...

Niin ja enhän mä päässyt hakemaan Hemiltä asetelmaani tänään kun vähän nukuin yövuoron jälkeen  :D
Ei se vanteitakaan ollut viellä sorvannut kaverin puheiden mukaan  :P
« Viimeksi muokattu: 14.08.2017, 17:00:02 kirjoittanut Jambo »
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2246
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #12 : 14.08.2017, 18:26:56 »
Voin tarjota Hydrille kodin Brockien asennuksen jälkeen, niin ei tarvi romumetalliin kärrätä.  :P

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #13 : 14.08.2017, 18:51:31 »
Emmää taida olla myymässä niitä kun niille pyöräytellään sitten polttelukumeja kun lähdetään sutimaan. Ja jotkut talvivanteetkin pitää olla.  :)
Olis mulla talveks yhet itse käännetyt 16" pellit nastoilla mutta ne on seiskan alla...

Maalaisin tuon takaluukun yks päivä lasista alespäin. Pitäis vaan vesihioa, lakata ja liimata merkit takaisin  :P

Niin ja Retroturbolta tekis mieli tilata säädettävä panhardi, reaktiotangot polypuslilla taakse ja etupäähän nuo kääntyvyyttä lisäävät, alapallon ja raidepään kulmaa korjaavat palikat. Ja IPD:n 25mm vakaajatkin kiinnostais  ::)
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Jambon "fiksu" käyttis
« Vastaus #14 : 14.08.2017, 21:05:06 »
No väähän tuli tänään hassuteltua parkkiksella kun en sinne kesämiittiin päässy burnailemaan niin vedin pienet burnikset  V:>

 :3/4 jättää sen:




Nyt on takana 15" BWA:n alut alla, jos huomenna sais Hydrille vähän tuoreempaa kumia päälle.

Prkl innostuin liikaa jossain kohtaa  :D

Vieressä näkyy tuo M90 pestynä...

Ja vanhasta syyläristä vielä kuvaa. Vois ens yönä koeponnistaa ja poksauttaa sen jos oikeen olis tylsää ja luppoaikaa  ::)
« Viimeksi muokattu: 15.08.2017, 02:21:29 kirjoittanut Jambo »
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Ateho  Elekma