KL-varaosat  Race.fi

Nahanhoito - nahanpesu Le chat- marseillesaippualla/"kissasaippualla"

  • 34 Vastauksia
  • 61398 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cc57

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 294
  • If it don't run, chrome it
Toimii se, toimii paremmin kun nahanhoitosarjan värjäymänpoistoaine. :)

Jees, tänks. Minäpä testaan.., :)
Many Volvo's and one -57 Chevy

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Tänään taas pesin alkukuvien sohvan le chatilla ja bambuharjalla. Viisi vuotta pesuaine on säännöllisesti ollut käytössä, ja sohva on edelleen pehmeä ja hyvän näköinen. Somessa, varsinkin eräässä autonhoitoon keskittyvässä keskusteluryhmässä, on esitetty rajujakin väitteitä, että kissasaippua pilaa nahan koska on liian emäs. Tämä väite on lähtöisin nahanhoitotuotteita myyvän yrityksen materiaalista, ja minun mielestä kyseessä on pelkästään pyrkimys edistää oman tuotteen menekkiä  En väheksy heidän tuotteitaan, ne ovat loistavia, mutta edelleen olen sitä mieltä että le chat on hyvä tuote ja hakkaa heittämällä kalliitakin nahanpesusarjoja. Tuon väitteen perusteella minun sohvan pitäisi olla ollut kaatiskamaa jo hyvän aikaa.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3463
Tänään taas pesin alkukuvien sohvan le chatilla ja bambuharjalla. Viisi vuotta pesuaine on säännöllisesti ollut käytössä, ja sohva on edelleen pehmeä ja hyvän näköinen. Somessa, varsinkin eräässä autonhoitoon keskittyvässä keskusteluryhmässä, on esitetty rajujakin väitteitä, että kissasaippua pilaa nahan koska on liian emäs. Tämä väite on lähtöisin nahanhoitotuotteita myyvän yrityksen materiaalista, ja minun mielestä kyseessä on pelkästään pyrkimys edistää oman tuotteen menekkiä  En väheksy heidän tuotteitaan, ne ovat loistavia, mutta edelleen olen sitä mieltä että le chat on hyvä tuote ja hakkaa heittämällä kalliitakin nahanpesusarjoja. Tuon väitteen perusteella minun sohvan pitäisi olla ollut kaatiskamaa jo hyvän aikaa.
Tästä minäkin kuulin Antilta (Autodetailer) että olisi väärä ph-arvo. Toki vaikka olisikin niin kuinka pitkän ajan saatossa... Itse olen käyttänyt autoon, kenkiin jne. enkä ole muutoksia huomannut joten jatkan edelleen sen käyttöä. Ja yhdellä vitosen palalla pärjää todella pitkään.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Tästä minäkin kuulin Antilta (Autodetailer) että olisi väärä ph-arvo. Toki vaikka olisikin niin kuinka pitkän ajan saatossa... Itse olen käyttänyt autoon, kenkiin jne. enkä ole muutoksia huomannut joten jatkan edelleen sen käyttöä. Ja yhdellä vitosen palalla pärjää todella pitkään.
Voisin kokeilla itse pH-arvon testiliuskalla. Vaikka suoraan saippuan kyljestä mitattuna arvo olisikin miedosti emäs, niin hyvin todennäköisesti veteen liuotettuna arvo on lähes neutraali. Kissasaippua on minulle tuttu töistä ja kotoa, ja ikinä en ole kuullut että sillä olisi vahinkoa tullut. Kuitenkin alalla oon ollut 16 vuotta.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Vauxi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Le chatilla oon pessyt Ysin, Jaggen ja S n kaikki nahka ja vinyyli osat ja vähän muovisetkin. Ikuna ollut mitään ongelmia. Sensijaan 960 takapenki oli ennen ensimmäistä pesua vuosikymmmen sitten melkoisen kova. Pesun jälkeen se pehmeni aivan huolella ja ei 10 vuoden pesujen jälkeen kovettunut tai väri lähtenyt.
S80 -07

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo