Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Etu- ja nelivetoiset => Aiheen aloitti: Savolvo - 14.08.2023, 13:29:24
-
Notta moro!
Hommaha on ny sellanen että pystynkö pelastaan ton mun S60 2001 roikin laturia sillä et putsaan kaikki ohjaustehostin nesteet ja hapettumat siitä? Ei kiinnosta ruveta ettiin uutta laturia ja maksaa satasia. Tos viel kuvat siit laturista
(https://i.ibb.co/yn5DY1M/16920088804016498731410249098724.jpg) (https://ibb.co/yn5DY1M)
(https://i.ibb.co/mG908gc/169200891739976561286429364376.jpg) (https://ibb.co/mG908gc)
-
Itteppä asias. Huomasin et on hiilet pikkasen kuluneet niin... Jännitteensäädin menee vaihtoon. Mut juu. Kyl putsaan koko paskan kertaheitolla nii välttyy kauheuksilta.
-
Jos ei laakerit pidä ääntä ja se mikä lie liukurulla hiiliä vasten ole liian kulunut niin kannattaahan nuo aina huoltaa kun kerran on laite jo käsiin saatu.
-
Jos ei laakerit pidä ääntä ja se mikä lie liukurulla hiiliä vasten ole liian kulunut niin kannattaahan nuo aina huoltaa kun kerran on laite jo käsiin saatu.
Mikä on liian kulunut?
-
Ei mulla ole mittoja. Vaihdoin säätimen jokatap. kun se on 30 euron riski omassa laturissa