Kaikki ne pikkumitsujen pakopesät on enemmän tai vähemmän halki. Tuon ikäisessä korissahan ei tule muutokatsastuksessa ongelmia vaikka laittaisit minkälaisen puhaltimen pakosarjan jatkeeksi kunhan on näyttää teholappu. Helppo suhteellisen bolt-on ratkaisu olisi laittaa isompi TD04-sarjalainen, kuten vaikka 19T-loppuinen. Pitäisi riittää helposti yli kahdensadan hevosen ja äkkinäisen silmään ei eroa vakiosta ulkoisesti. Kinugawan tekeleet olleet ilmeisesti ainakin ihan toimivia, näistä voi kertoa lisää joku jolla on kokemusta?
Kannattaa sitten ottaa huomioon jos 2-alkuiset teholukemat on mielessä, että kytkimen on syytä olla turbomallista ja B200F:n perässä oletettavasti ollut M47-vaihteistokin alkaa olla ihmeissään ja kolmosvaihteen elinikä saattaa lyhentyä huomattavasti.