Muutenhan ohjeet pätee kuten tässäkin
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=130.0Mutta laitan tänne muistiin kun itse sitä piti hetki etsiskellä, eli jäähdyttimeltä tuleva letku, joka vaihtaessa pitää irroittaa löytyy tällä ohjeella:
Lainaus käyttäjältä: Pohjanpoika(x40fin.com) - Syyskuu 26, 2010, 11:34:19
Ei ollut vaikeaa vaihtaa öljyjä. Tässä hyvä ohje: http://fire.prohosting.com/pyhimys/ATF-flush.html
Pikkuvolvossa letkut laatikolta jäähdyttimelle ovat alhaalla, pohjapanssarin (vai mikä nyt onkaan) yläpuolella, joten sitä pitää kuljettajan puolelta raottaa. Öljyn paluuletku on se, joka tekee jyrkän kaarroksen ylöspäin ja menee laatikon venttiilikoneistolle (ylös).
Itse käytin kolme metriä pitkää 12mm läpinäkyvää letkua, niin sain laitettua kanisterin, johon vanhaa öljyä keräsin, sellaiseen paikkaan että sen näki hyvin kuljettajan paikalta. Heti oven viereen siis. Yli kahta litraa ei kannata kerralla kierrättää. Siinä vaiheessa alkaa jo kuplia näkymään letkussa.
Koska laatikkoöljyn tikku on myös hieman haasteellisessa paikassa, vaati öljyjen lisääminenkin hiukan kekseliäisyyttä, koska itsellä ei tarpeeksi pitkäkaulaista suppiloa ollut. Laitoin siihen putkeen aivan pienen suppilon ensimmäiseksi, sitten hiukan isomman suppilon päälle ja aivan ylimmäiseksi suuren suppilon.
Valitettavasti en ottanut kuvia operaatiosta, jotta tuosta olisi oikein jonkun hyvän ohjeen saanut väsättyä.