Viime päivien urakkana oli kiina-DGV:n sovitus. Aloitin purkamalla ja suurentamalla kiinnitysreiät 10-millisiksi:
Yllättävän tiukkaa tavaraa oli porattavaksi/hiottavaksi (huonoilla välineillä...)
Sitten ihmettelemään että miten tuon saa uudelleen kasattua:
Muuten valujälki on melko hyvän näköistä, mutta suodattimen alta löytyi rosoa:
Kiihdytyspumppu antaa lisähuikkaa vain ensiökurkkuun (toisessa haarassa ei ole reikää, näkyy jos zoomaa kuvaa):
Läppäakselien kokoaminen ja rasvaus:
Pehmeäkantaisia ruuveja lukitteen kanssa kasattuna, olipa hankalat avata... Pari ruuvia meni uusiksi kun kanta nylppääntyi/piti tuhota...
Siinäpä pohdiskeltavaa:
Ihan järkevästi toimiva siitä tuli:
Kiihdytyspumppu (tässä kuvassa näkyy toinen huonon valujäljen kohta, pienen o-renkaan vasemmalla puolella):
Tässä versiossa on (rimpulan oloinen) vaijeriryyppy:
Ryyppymekanismiin kuuluu käsitykseni mukaan alipainetoiminen kevennin, joka ilmeisesti koneen käynnistyttyä avaa hieman ryyppyläppiä. Siihen liittyy tuo aiemmin mainittu pieni o-rengas, joka tiivistää sen mainitsemani valurosoisen ryypyn keventimen kanavan...
Puolikkaat yhteen, kaasari imusarjaan, plenumi päälle, ryyppivaijeri kiinni ja kaasuvivuston versio 1.0:
Kaasarin ja imusarjan väliin laitoin orkkiskaasuttimen bakeliittipalikan ja bilteman 0.8 tiivistematosta leikatut tiivisteet:
Ensisavut otettu, helposti käynnistyi ja yllättävän nätisti kävi - vaikka tyhjäkäynti olikin täysin hukassa. Kaasupolkimen liike tuntui aika lyhyeltä, saa nähdä tarviiko tuota vivustoa vielä miettiä uusiksi vai onko ihan ajettava tuollaisenaan...