Kulkukoira  Proturbo

740 T5??

  • 145 Vastauksia
  • 75307 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kale3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • Autot tehty ajettaviks, ei säälittäviks.
Vs: 740 T5??
« Vastaus #45 : 10.10.2011, 21:11:03 »
Esim:
http://www.blocket.se/sodermanland/VOLVO_740___760_T5_Reggad_330_hk_34853415.htm?ca=4&w=3
http://www.blocket.se/vasterbotten/Volvo_740_t5__potent_gatbil__Byte_bruksbil_35740517.htm?ca=4&w=3
Juuupp..  8) Asiameininkiä, juuri näitä etsinkin, mutta ne ainua haitat mitä juuri aikaisemmassa viestissä kerroin...  :idiot2: :'( Eli niitten ansiosta tämänkin voi melkein jo haudata minun kohdalta rahanpuutten vuoksi...  :-[
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011, 21:12:39 kirjoittanut Kale3 »
-Etuveto on etuvoimaa, neliveto on vetovoimaa.. :D

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 740 T5??
« Vastaus #46 : 10.10.2011, 21:14:27 »
Juuupp..  8) Asiameininkiä, juuri näitä etsinkin, mutta ne ainua haitat mitä juuri aikaisemmassa viestissä kerroin...  :idiot2: :'( Eli niitten ansiosta tämänkin voi melkein jo haudata minun kohdalta rahanpuutten vuoksi...  :-[
Löytyskö joku kaveri/tuttu jolla kielitaito kohtuullinen?
Jotkut noista myyjistä kyllä hoituu englannikskin.   ;)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 740 T5??
« Vastaus #47 : 10.10.2011, 21:15:32 »
Juuupp..  8) Asiameininkiä, juuri näitä etsinkin, mutta ne ainua haitat mitä juuri aikaisemmassa viestissä kerroin...  :idiot2: :'( Eli niitten ansiosta tämänkin voi melkein jo haudata minun kohdalta rahanpuutten vuoksi...  :-[

Nuo hinnat 52 000 - 61 000 on kruunuissa ei Euroissa :juhau:

Poissa Kale3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • Autot tehty ajettaviks, ei säälittäviks.
Vs: 740 T5??
« Vastaus #48 : 10.10.2011, 21:18:50 »
Nuo hinnat 52 000 - 61 000 on kruunuissa ei Euroissa :juhau:
Niin, tuon kyllä huomasin.. En niin aaasi ollut vaikka monet luuleekin..  :2funny:
Löytyskö joku kaveri/tuttu jolla kielitaito kohtuullinen?
Jotkut noista myyjistä kyllä hoituu englannikskin.   ;)
Niiin, no tuokin on sitä mutta asiaa...  V:>
-Etuveto on etuvoimaa, neliveto on vetovoimaa.. :D

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 740 T5??
« Vastaus #49 : 10.10.2011, 21:28:38 »
Nuo hinnat 52 000 - 61 000 on kruunuissa ei Euroissa :juhau:
Kurssia en nyt tiedä mutta eikös toi mee lähelle kun ottaa viimesen nollan pois niin olis euro hinta?   ???

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 740 T5??
« Vastaus #50 : 10.10.2011, 21:31:06 »
Kurssia en nyt tiedä mutta eikös toi mee lähelle kun ottaa viimesen nollan pois niin olis euro hinta?   ???

Jep - eli ei ne kalliita ole.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 740 T5??
« Vastaus #51 : 10.10.2011, 21:32:00 »
Jep - eli ei ne kalliita ole.
Vanhasta laatikosta?   :o

 :D

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Vs: 740 T5??
« Vastaus #52 : 10.10.2011, 21:38:11 »
Niinpä, mutta teeppä tuollainen ite suomessa niin saat vielä lisätäkkin muutaman tonnin. Ja aihio varmasti paskempi..

Niin ja 500hk 5cyl kone ei ole mikään itsestäänselvyys.. Taitaa suomessa olla tuon tehoisia vinokoneita enemmän kuitenkin, joten kokemustakin enemmän.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011, 21:40:27 kirjoittanut mista »

Poissa jusbe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • 164 -72, 850 T-5R,
Vs: 740 T5??
« Vastaus #53 : 10.10.2011, 21:49:26 »
Noh, oisko usu:lla heittaa joku semmonen paikka mistä näitä 740 t5 sais, niikuin kerroit.. Kun olen itse yrittänyt ettiä enkä löytäny...  :-[ Ja oikein tuo ruottiin ajaminen ei oikein kuulosta mukavalta ajaa täältä suomineidon perperistä (siis venäjän rajatolppaan se 100m matkaa) tuonne länsi rannikolle ja siitä ruottiin.. Ja siihen viel pääle se 5 ruotsi..  :nohnoh :3/4 jättää sen: Ellei. Ajata jollain muulla.. <Kippis>  :2funny:
Blocket.se
Luultavasti nopeemmin ajat Ruotsiin ja takas nopeemmin kun rakennat vastaavan  ;)

Poissa Kale3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • Autot tehty ajettaviks, ei säälittäviks.
Vs: 740 T5??
« Vastaus #54 : 10.10.2011, 22:12:03 »
Blocket.se
Luultavasti nopeemmin ajat Ruotsiin ja takas nopeemmin kun rakennat vastaavan  ;)
Ka niin.  :D
-Etuveto on etuvoimaa, neliveto on vetovoimaa.. :D

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: 740 T5??
« Vastaus #55 : 11.10.2011, 09:43:00 »
Juuupp..  8) Asiameininkiä, juuri näitä etsinkin, mutta ne ainua haitat mitä juuri aikaisemmassa viestissä kerroin...  :idiot2: :'( Eli niitten ansiosta tämänkin voi melkein jo haudata minun kohdalta rahanpuutten vuoksi... :-[

500hv auton rakentaminen maksaa rahaa ja aikaa älyttömän paljon. Jos noi blocketin poiminnat tuntuu liian kalliilta, kannattaa ehkä tarkistaa omia tavoitteita vielä uudestaan.

Eikä tätä pidä lukea siten, että yritän lannistaa harrastusta, päinvastoin. Onnistumisen mahdollisuudet ovat paljon paremmat kun budjetti, aikataulu, osaaminen ja tehotavoitteet ovat tasapainossa keskenään.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kale3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • Autot tehty ajettaviks, ei säälittäviks.
Vs: 740 T5??
« Vastaus #56 : 11.10.2011, 17:16:02 »
Noh.. Paljon ois semmonen ``sopiva´´ raja.. (se kyllä on jokaisella eri) mutta suurinpiirtein..  ::) Jos mennään alle 500 nii kannattaako sitten sitä vitos konetta...  :uglystupid2: Saisko sen hinnalla sitä voimaa siihen B2(3) koneeseen... Kun onhan se viteo http://www.youtube.com/watch?v=9NjEoe9vTfk&feature=mfu_in_order&list=UL , jossa 8,venasesta otetaan se +400hv...  8) Että onko se sitten kannattavaa...  ???
Niiin. ja viskatkaas muuten niitä NOIN budjetti hintoja... Siis suurinpiirtein +-100e.. Ku rupes mietityttämään, että kannattaako maksaa joku pari tonnii autosta ja toiset pari tonnii virityksistä ku ostaa ``uusi´´ auto, jossa noin se 400hebaaa..  ::) ;D
« Viimeksi muokattu: 11.10.2011, 17:46:25 kirjoittanut Kale3 »
-Etuveto on etuvoimaa, neliveto on vetovoimaa.. :D

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: 740 T5??
« Vastaus #57 : 11.10.2011, 21:21:10 »
Noh.. Paljon ois semmonen ``sopiva´´ raja.. (se kyllä on jokaisella eri) mutta suurinpiirtein..  ::) Jos mennään alle 500 nii kannattaako sitten sitä vitos konetta...  :uglystupid2: Saisko sen hinnalla sitä voimaa siihen B2(3) koneeseen... Kun onhan se viteo http://www.youtube.com/watch?v=9NjEoe9vTfk&feature=mfu_in_order&list=UL , jossa 8,venasesta otetaan se +400hv...  8) Että onko se sitten kannattavaa...  ???
Niiin. ja viskatkaas muuten niitä NOIN budjetti hintoja... Siis suurinpiirtein +-100e.. Ku rupes mietityttämään, että kannattaako maksaa joku pari tonnii autosta ja toiset pari tonnii virityksistä ku ostaa ``uusi´´ auto, jossa noin se 400hebaaa..  ::) ;D

Oikein kovasti yritän saada jotain selvää sun tekstistäsi, mutta valitettavasti en nyt ihan pääse jyvälle että mikä se sun budjettisi tälle hommalle oikein on?

Joka tapauksessa sanon, että viidelläsataa et vielä tee virityshommissa juuri mitään. Johonkin uudempaan autoon tolla rahalla toki saa virisoftan. Mutta jos 400-500 heppaa on mielessä, viidelläsataa et pääse kun sen verran alkuun että kesken jäänyt homma harmittaa. Useampi tonni tuohon lystiin tulee menemään, pelkällä isolla ahtimella kun ei kovin pitkälle pötkitä ja kun se voima pitäisi vielä saada välitettyä siten että palikat kestävät sen voiman.

Suosittelen, että lueskelet ajatuksen kanssa täällä olevia projektipäiväkirjoja ja haarukoit niiden perusteella paljonko aikaa, osaa ja rahaa tollaisen tehokkaan Volvon rakentamiseen menee. Kysäise sitten uudestaan kun peruspalikat on kasassa.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kale3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • Autot tehty ajettaviks, ei säälittäviks.
Vs: 740 T5??
« Vastaus #58 : 11.10.2011, 23:00:38 »
Juu, siis tarkoitin että se budjetti on sen pari tonnii, mutta siis se +-100e siihen vain heitin..  :2funny: Juup, näillä mennään..  8)
-Etuveto on etuvoimaa, neliveto on vetovoimaa.. :D

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 740 T5??
« Vastaus #59 : 11.10.2011, 23:11:14 »
Juu, siis tarkoitin että se budjetti on sen pari tonnii, mutta siis se +-100e siihen vain heitin..  :2funny: Juup, näillä mennään..  8)
Pari tonnia... Joo, unohda. Tuolla budjetilla saa juuri ja juuri rempattua vakiokoneen, virityksistä turha unelmoidakaan. Ei kai tuohon budjettiin kuulunut myös auton hankinta?
Jäitä housuun!

 

Autoracing  KL-varaosat