Kun nousee kahva pystyyn vaikka säätö on tapissa.
Purin pyörävaijerit ja oikean totesin menevän sukkana alumiinisesta tukivarresta/apurungosta läpi,vasen ei,se toppaa läpivientiin.
Vaijerien molemmissa päissä on urat U-sokille,mutta vain pyörien päissä oli sokat.
Erikoista oli sekin kun oikean vaijerin päähän oli laitettu n.5cm-n lattaraudat,2 kpl päällekkäin, kiinnittämään se päävaijeriin,sekin selvisi vasta kaivamalla hässäkkä esiin.
Uudet kengät laitoin uusien pyörävaijerien-PolarParts-kera-levittäjät toimivat-mutta kahva on holtiton,säätö ei riitä.
Sitten revin väkisin oikean vaijerin sisemmän lukitus-uran esiin ja iskin siihen lukituksen.
Nyt kahva on suorastaan jäykkä mutta jarru ei pidä juurikaan.
Lattarautaviritystä ei voi ottaa pois,sillä silloin vaijeri ei yllä.
Onkohan niitä sitten eri pituisia?
Olarin sinisen varaosatiskillä ei selvinnyt mitään.
Kuvassa on tosiaan vaijerit suoraan kiinni päävaijerissa.Aika loogista.
Siinä päävaijerissa on myös yksi kiinnityslenkki/reikä lisäksi,jostain syystä,mitäköhän siihen tulee,vai kuuluuko killua ihan vapaana siellä ahtaassa välissä.
Leimasetä viime kerralla alkuvuodesta jo marisi kahvan kulmasta,ei ihme.
Seuraavaan kertaan tuo on saatava kuntoon.
Kuvia ehkä myös auton alta noista kohteista jos joku voisi laittaa?