Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Myydään varaosat / V70/XC70 2010-2016 ja 2008-2014 Takaluukun avauskahva+rekisterivalot
« Uusin viesti kirjoittanut GHOST tänään kello 09:25:32 »
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  yksityisviesti sähköposti / soitto.


autoharri@hotmail.com


0405544358



Kaksi erilaista.

Irroitettu aikoinaan VÄHÄN ajetuista autoista.

Toinen mekaaninen ja toisessa sähköinen toiminto.

Vuosiluvut ei ole 100% oikeat.



Sähköinen kuvassa VASEN

2011 - 2016

Hinta***70e / postikuluineen.







Mekaaninen kuvassa OIKEA

2008 - 2014

Hinta***70e postikuluineen.




VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.

Koko XS











Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.

62 LONGER + 20 cm = Sopii noin 194 cm - 200cm ja noin 120kg - 125 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.

 
Loimaa.

autoharri@hotmail.com

0405544358
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Autotalleissa tapahtuu
« Uusin viesti kirjoittanut Mäkimies tänään kello 09:13:46 »

Tuulilasin puhdistusta
3
Yhteydenotot   M I E L E L L Ä Ä N  yksityisviesti / sähköposti / soitto

autoharri@hotmail.com

0405544358



4 kpl Volvon alkuperäistä 6,5" x 16"  ET 52,5  peltivannetta.

Varaosanumero 216 08 22

Sopii / Kuuluu C30 , S40 , V50 , C70.

Näillä on ajettu yhdet kesärenkaat sileiksi.

Erittäin hienossa kunnossa.





Kaikki samassa kunnossa.

Hinta***180e.



VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.

Koko XS










Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.



Loimaa


autoharri@hotmail.com


0405544358
4
Yleiset autojutut / Vs: Sähköautot, joko?
« Uusin viesti kirjoittanut insinörtti tänään kello 08:56:18 »
Minulle on opetettu että polttomoottoriauton "perus"akku kannattaa pitää mahdollisimman täynnä että se säilyy hyvänä ja jaksaa ottaa enemmän virtaa vastaan.
Eli aina vajaa akku menettää osan varastointi kapasiteetista, varsinkin pakkaskeleillä.
Se perusakku = käynnistysakku on lyijyakku. Jollainen löytyy myös hybrideistä ja sähköautoista.

Lyijyakku on hyvin erilainen otus verrattuna modernimpiin ratkaisuihin (NiMh, Li-Ion)
  • lyijyakkua voi purkaa ja ladata myös pakkasessa (Li-ion virranantokyky on heikko eikä sitä voi yleensä lainkaan ladata lämpötilan ollessa pakkasen puolelle = tarvitaan akun lämmitys)
  • mutta lämpötilan laskiessa latausjännitettä pitäisi nostaa, paukkupakkasilla jopa 17 V asti, mikä ei tietenkään autossa onnistu, kun ei muut 12 V laitteet tykkäisi, täst seurauksena myytti "ei voi ladata pakkasessa"
  • lyijyakku viihtyy täyteen ladattuna, varaustilan laskiessa akkuhappo laimenee ja se voi jäätyä, jolloin akku vaurioituu pysyvästi, joten latautila täytyy talvella olla >50 % = akun kapasiteestista on käytettävissä vain puolet (NiMh ja Li-Ion kestävät hyvin pakkasta - siis säilytystä pakkasessa, käyttö eri asia)

Li-Ion puolestaan viihtyy parhaiten noin 50 % ladattuna ja purkamista alle 20…30 % sekä lataamista yli 80…90 % tulisi välttää. Eli lataus täyteen asti vain, jos luvassa on auton toimintamatkan rajoja koitteleva reissu. Li-Ion pitää myös ladata mahd pian, jos varaustila on päässyt liian alas.
5
Ostetaan varaosat / 940 Ilmastoinnin säädin
« Uusin viesti kirjoittanut tukkijussi tänään kello 08:24:26 »
Manuaali iilmastoinnin säädin hakusessa Sotkamo-Kajaani akselilla. Maksan postikulut jos löytyy kauempaa.
arska07@gmail.com
0451296623

6
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Toinen etunurkka alempana
« Uusin viesti kirjoittanut hespa tänään kello 07:55:47 »
No entäpä takapää? Nuissa niin pehmeet ja lötköt vakaajat ja alustarakenne että jos takaa poikki niin vaikutus näkyy edessäkin.

Katohan silti tarkkaan ettei sieltä ole silti edestä jousi poikki. Ei sitä aina näe siitä kurkkimalla.

Ja joka tapauksessa, jos autosi kulkee vinossa niin olisikohan aihetta alustaremonttiin... ;)
7
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: Volvo v50 jakopään ääni
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 07:54:57 »
Kuulostaa että olis ihan joku laakerivika apulaitteessa. Laturi? Urahihnan ohjainpyörä jos siinä edes semmonen on. En tiiä näistä kaikista tiisseleistä.
Tai sitten todella halpa jakopääsarja tai paha asennusvirhe.

Mutta joo, heti takas pajalle.
8
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: Volvo v50 jakopään ääni
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 07:46:22 »
Viet takaisin ja pyydät laittamaan kuntoon jos liittyy jakopäähän..
9
700, 900 & S/V90 / B200e kipinä hukassa (pitkään seissyt)
« Uusin viesti kirjoittanut lolvo_ tänään kello 07:26:58 »
740 B200e ja automaatti, josta kipinä hukassa. Auto seissyt noin 7 vuotta.

Vaihdettuja osia:

virranjakaja+pyörijä, ehjästä autosta irrotettu hall anturi pyörijä systeemi (mikä nokka akselin päässä siis), satavarma ehjä puola, tulpat.

Voiko sitä hall anturia josta moottori saa asentotunnistin tiedon mittailla jotenkin että saisi todettua että on ehjä?

Vaihdetaan vielä sytytysboksi mutta rupeaa sitten vaihtoehdot vähiin käymään, onko tuossa automaatin vaihdekepissä joku joka voi rikki mennä jonka takia ei käyntiin lähtisi? Voiko myös virtalukon pohja mennä rikki siten että kipinää ei tule?

Kiitos ja kumarrus.

10
Yleinen keskustelu / Vs: Volvot kolareissa
« Uusin viesti kirjoittanut sjvirt tänään kello 06:53:30 »
Savonlinnassa 3 kuolonuhria vaatineesta 940:n kaahailusta on jaettu tuomiot.

4 vuotta 4 kk kiinteää. Käräjäoikeus antoi jo vuoden alennusta kuljettajan loukkaannuttua itsekin vakavasti.

Bonuksena tuomittiin kuolemantuottamusten lisäksi myös törkyisestä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, rattijuopumuksesta ja huumausaineen käytöstä.

Kuski oli siis kaahariuden lisäksi myös narkkari.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmen-hengen-kuolonkolarin-aiheuttaneen-tuomio-lieveni-miehen-omien-vammojen-takia-katso-animaatio-turmasta/8937934#gs.9dsufw
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Futurez  Kulkukoira