Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: Kökkö - 13.04.2020, 17:36:14
-
Vähän rajumpaa vaparikonetta rakentelen, kohteena B23 ja historicin ryhmä 2 sääntöjen mukainen moottori. teho jää phase 1:ssä 170-190 välille ja seuraava mietintä vaihe sytytys. Moottorihan on sen verran kivikautinen että jakajasta löytyy kärjet, miten porukka on toteuttanut kärjettömän sytkän? Laittanut uudemmasta vinokoneesta vai kenties joku sytkämoduli?
123ignitionin jakaja on ainakin out of budjet
http://janicolracing.fi/tuote/crane-cams-xr700-karjeton-sytytysyksikko-437
onkos tästä kokemuksia?
-
https://aircooled.fi/kategoria/156/karjettomat-modulit
Mites olisi "elektroniset kärjet"? Mietin jopa 142:seen tuollaista
Edit: halvemmallakin saa
http://www.jpstyling.com/kauppa/?142,en_e.spark-karjeton-sytytys-3bos4u1-(bosch-virranjakajat)