Futurez  Kulkukoira

Viestimäärät ja arvonimet

  • 47 Vastauksia
  • 19523 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seiskanelonen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 286
  • www.vrcf.fi
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #45 : 20.05.2011, 00:26:37 »
Lukasin tämän osion eka kerran ja minusta tuo mallimerkki vertaus on todella hyvä. Siinä on tiettyä nostalgiaa ja vanhojen volvosymbolien kunnioitusta. Pääasia on kumminkin erittäin hyvin toimiva foorumi hyvin laajapohjaisella sisällöllä. Aktiivinen käyttäjä kyllä huomaa ja merkkaa foorumilta niitä nimimerkkejä jotka todella tietävät asioista ja osaavat niistä kertoa kansantajuisesti. Siksi olen myös rekisteröitynyt jäsen,koska haluan edesauttaa tämän hienon sivuston jatkuvuutta." Ikinä en oo muulla ajanu kun volvolla".
sisäänajettuja volvoja
144Gl-74, 244 Dl-79,  244 Dl-83,  244 Gle-84,
740 Gle-90, 940 Ft-94

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #46 : 20.05.2011, 12:21:14 »
Aktiivinen käyttäjä kyllä huomaa ja merkkaa foorumilta niitä nimimerkkejä jotka todella tietävät asioista ja osaavat niistä kertoa kansantajuisesti.

Totta, mutta muistetaan kuitenkin, ettei suuri viestimäärä takaa sitä tietoa vaan lähinnä on aktiivisuuden tae. Eikä sekään tarkoita aktiivisuutta korjaamo-osiolla vaan ehkäpä vaikka bs-osastolla  :D

terveisin nimimerkki: "500 viestiä tyhjää"  ;)

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #47 : 15.08.2011, 11:05:41 »
Lukasin tämän osion eka kerran ja minusta tuo mallimerkki vertaus on todella hyvä. Siinä on tiettyä nostalgiaa ja vanhojen volvosymbolien kunnioitusta. Pääasia on kumminkin erittäin hyvin toimiva foorumi hyvin laajapohjaisella sisällöllä. Aktiivinen käyttäjä kyllä huomaa ja merkkaa foorumilta niitä nimimerkkejä jotka todella tietävät asioista ja osaavat niistä kertoa kansantajuisesti. Siksi olen myös rekisteröitynyt jäsen,koska haluan edesauttaa tämän hienon sivuston jatkuvuutta." Ikinä en oo muulla ajanu kun volvolla".

Ite oon ollu tosi aktiivinen, kysyjän muodossa kylläkin  :2funny:, mutta oon huomannu että täällä kukaan ei tiedä kaikkea, toinen tietää moottorista, toinen korista jne jne. se on varmaan tämän forumin tarkoitus yhdistää meidät volvo miehet :)
Arvonimestä ja viesteistä en ite ainakaan välitä, oon tottunu olemaan alimmassa luokassa :D

Varustetasot ovat hyvä vaihtoehto :) ite oon jo GL:ksi päässy, ja GL multa tallistakin löytyy  :hello:
« Viimeksi muokattu: 15.08.2011, 11:07:40 kirjoittanut miksu01 »
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

 

Proturbo  Autodiagnoosi