Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Myydään varaosat / VOLVO 940 automaatissa vuosimallissa 1991 ollut cruise control..nave
« Uusin viesti kirjoittanut GHOST tänään kello 08:24:31 »
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  soitto yksityisviesti   sähköposti
 

autoharri@hotmail.com


0405544358


VOLVO 940 automaatti 1991.

Menee muihinkin Volvoihin.

Cruise control

Irroitettu noin 20 vuotta sitten.

https://flic.kr/p/2oE4L2v
.

Hinta***220e postikuluineen HYVIN pakattuna Postin PAKETTINA.


JOITAIN irto-osiakin voi löytyä


VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.


Koko XS









Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.

62 LONGER + 20 cm = Sopii noin 194 cm - 200cm ja noin 120kg - 125 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.


Loimaa


autoharri@hotmail.com


0405544358
22
Lämpötila-anturi paskana. Luulee kylmänkin koneen olevan lämmin eikä anna hehkuttaa.
23
Tuota mietin, että miksiköhän lähes kaikki V70 faceliftit on joko mustia tai valkoisia?

Eikös valkoinen ollut suosituin väri viime vuosikymmenen vaihteessa ja musta on aina ollut vahva valinta suuremman keskiluokan "premiumin" tilaajilla.
Yleensä nuo on saanut monella merkillä myös ilman lisämaksua?
24
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut make s70 tänään kello 05:04:07 »
On kyllä hienoa seurailtavaa kun kaikki mitä vaan voi tehdään itte ja vielä viimoisen päälle. Eipä taitaisi kyllä noita mattojakaan mistään ihan helpolla valmiina löytää. Komeeta tekemistä..... O0
25
Projektipäiväkirjat / "Driftbil" 242 rakentelua
« Uusin viesti kirjoittanut M.P tänään kello 02:01:31 »
Laitetaas uus projektiosio tälle, kun muuttu suunnitelmat kopan ja tekniikan kans..  :2funny:

Aihiona on vuoden -83 242, jonka hain parivuotta sitten Uusikaarlepyystä kohtuu hintaan. Jonkun talliporukan entinen lintta. Aihiona aika kamala mutta eipä näitä kaksovisia ole enää jokanurkalla. Ei myöskään tarvi sääliä jotai museokuntoista aihiota..





Kesällä laittelen tän korigrilliin työstettäväksi. Takakyljet, kontinluukku, etulokarit ja konepelti tulee lasikuituset. Lattiat ja pyöränkotelot menee uusiksi. Helmakoteloiden sisään vahvikepalkit. Myös hitsaus saumat vois käydä läpi kriittisistä kohdista koria. Sisälle säännösten mukaiset kaaret. Keula vaihtuu myös samalla nappisilmään. Takaikkuna ja sivutakalasit tulee polycarbonaatti levystä.

Tekniikaksi tähän tuleekin pitkäisku Vinokone turbolla.. Kanneksi valikoitu 531, jonka noudin tänään..



..joka myös pääsee jossain kohtaa paikalliselle kansivelholle työstöön. Nokka-akseli customi tai aftermarketti hyvillä specseillä. Lohko öljysuihkuilla ja kammeksi joko aito pentalainen tai tommone aftermarket billetti. Kattoo mitä tulee vastaan. Tilavuudeksi tulee siis n. 2.5 litraa. Männiksi vois ostaa suosiolla Wisecot. Veiveiksi h-rofiilit. Ahtimeksi kunnon kuulalaakeri turboa paremman heräävyden takia. Garretin tuotteet vaikuttais iha sopivilta omaan käyttöön.

Muuten vielä vähän auki millaisia oheistuotteita tuohon laittaisi. Tehoa haussa sinne 500hv suuntaan. Nykyään onneks näitä tehty jo niin monta että reseptejä netti täynnä + apuja saa helposti.  ;)

Koko komeutta tulee ohjaamaan MaxxECU. Kavereillakin ollu bemareis ja muissa tuota ja oon kuullut vain positiivista kaikilta. Erittäin helppo asentaa ja edullinen verrraten muihin. Helppo myös säätää.

Voimansiirto puolesta. Laatikoksi näillänäkymin 53-dz, Sre asetelma sintterillä ja custom vauhtis. Perän oon jo hommannut. Kysessä on kitkalukollinen Fordin 8.8 -94 vuoden Explorerista. Vaatii vaan siistinnän ja jarrulevy konversion + käppärille oman satulan ja piirin. Lätäkön takana nuo on olleet suosittuja luisupeleissä ja kiihdytyskisassa. Kunnossa olevalla shimmatulla vakiolukolla pääsee kuulema jo pitkälle. Kardaani tulee tosta Fordista muokattuna, siinä on jo liuku valmiina. Voimansiirto tarkoitus ylimitoittaa reippaasti ettei tule lastentauteja sen kaa.



Alustan puolelle sit coilitolppaa, anglekittiä, säädettävää tankoo, uretaani puslaa jne...

Ja näin pilaamme upean kopan jalon japanilaisen harrastuksen parissa. Eipä siinä, kattellaan.  :)
26
Myydyt ja ostetut "ilmoitukset" / Vs: 940 Turbon vesipumpun hihnapyörä
« Uusin viesti kirjoittanut eke 26.04.2024, 22:52:38 »
Terve ,Vantaalta löytyy ,on kaksi eri halkaisijaa 
n118mm ja 133mm kiilahihnapyörän laippa . muut mitat samoja ,tupla hihnat

Isompi on käyttämätön ,pienempi vähän käytetty .
o4oo 456592
Itä Vantaalla
Esko
27
Showroom / Vs: 240 Haaveista totta + XC60 D5 AWD
« Uusin viesti kirjoittanut Miikala 26.04.2024, 21:35:21 »
Konetta ei tullut laatikon kanssa sen enempää soviteltua, mittailin että vanha b200e+m47 ja m52b25+gs6-37 pituusero on 3cm joten eiköhän tuon kardaanin saa lyhennettyä tälläkin tiedolla sopivaksi. Laippa näissä molemmissa laatikoissa on 96mm pulttikehällä.

Polttoainelinjat tuli tuosta alumiinista taiteltua auton alle. Mukavan helppoa oli työstää tuollainen, voin kyllä lämpimästi suositella muillekkin. Pitää tilailla vielä tuota teräspunosteflonia niin saa tehtyä linjat loppuun asti, vielä on vähän auki mihin nuo alumiinilinjat tulee päätettyä.





Tulolinja on An8 kokoista ja taivuttelin tuon suoraan suodattimeen kiinni, jää pari liitosta vähemmäksi. Suodattimeksi Hengstin valmistama, rapakon takana kuulemma testattu audin turbomoottoreissa riittävän 800hv tehoihin. Sopi oikein hyvin tuohon vakio paikalle.

Vakio tankkilaitteeseen asentelin An8 ja An6 liittimet:



Muuta mitä tässä välissä on tapahtunut niin vaihdekeppi tuli asenneltua, tämän valmistaja on Swagier ja tuli suoraan puolasta. BMW:hen näitä markkinoidaan, mutta hyvin se näytti tuohon volvon tunneliinkin asettuvan.






Seuraavaksi pitäisi alkaa koneeseen sähköt ja apulaitteet asentamaan niin voisi nostaa koneen lopullisesti paikalleen.
28
Tuo edellämainittu johtosarja melko varma kohde, näitä johtosarja vikoja on nyt alkanut ilmaantumaan kuin liukuhihnalta, no kaapelia riittää  8)
29
Myydään varaosat / 764 -88 vaihteisto ja muuta pientä
« Uusin viesti kirjoittanut vippe 26.04.2024, 20:27:39 »
Eli myydään uuden tekniikan tieltä vanhaa pois:

Ajettu 188t mailia
Prv perästä Aw71 laatikko 100€
Kardaani (prv+aw71+1035) 50€
B280f ecu (0280001510) 50€
B280f ezk (0227400133) 25€
B280f moottori apulaitteineen (myyty)
B280f IMM 3" 0280213006 100€
Prv jäähdytin ehjä 130€ (uus~250€+rahdit)
Aw71 lisäjäähdytin 30€
Tropiikkiflekti kennojen etupuolelle 50€ (uus 150€+rahdit)

Löytyy Kalajoelta, lähialueille mahdollisesti kulkeutuukin. Ja jos hinta sylettää nii hierotaan kohilleen.

Yhteyttä saa
ONeljäO5888908 (soitto/wa)
Yv, mutta voi olla viivettä vastailuissa.
30
Tuota mietin, että miksiköhän lähes kaikki V70 faceliftit on joko mustia tai valkoisia?

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Race.fi  Puotilan autokorjaamo