Carcom Oy  Ateho

Volle V70 D5

  • 28 Vastauksia
  • 11405 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #15 : 15.07.2013, 20:18:42 »
Kivan näköne. :) hyvin paljo samoja ideoita ku mun autossa, pistä vielä keltaset hirvet ja cupra R-etuspoileri niin ei erota toisistaan :D

Kiitos! mutta Joo aika yleisiä "modauksiahan" nuo on ollu,  vaikkakaan tarkoituksella en ole ketään matkinut.. :D Hirvitarroja on tulossa myös keltasena, mutta voi olla että hopeiset laitan.. Ja toinen mitä sulla ei varmaan ole, on ilmoitus "moottori vaatii huollon".. >:(

Kaupasta läksin ja motarille rauhassa kiihdyttelin, tuolloin tuo teksti tuli.. mutta myöhemmin huomasin että kierrokset ei nouse yli 3000.. Mitäs helevatia tuo on..? Sammutin ja käynnistin uudestaan niin ihan normaalisti toimi.. Sen verran kaivelin että ei kyllä mitään tiettyä vikaa osunu silmään, pitää varmaan lähetä käyttämään koodinluvussa.. >:( Vetarikinhan tuo taitaa kolistella - tiiä mikä paska sitä tuli ostettua.. :tickedoff:
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #16 : 15.07.2013, 21:28:52 »
Näitä on nii paljon että väkisin jollaki on jotain samaa :) jokainenha tekee semmosia muutoksia mitkä miellyttää omaa silimää. Mä en osaa sanoa tuosta viasta mitää, d5 on mulle ihan vieras vekotin ???
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #17 : 16.07.2013, 20:36:09 »
Vikakoodit luettiin, jotain ahtoihin liittyvää siellä oli.. Noh ahtimen imuputki oli halki ja se vaihdettiin.. Selvisi samalla semmonen outo rohina/kihinä, sieltähän se tuli ja sinne se meni.. Ei siis ihan vielä taida olla massapyörä palasina.. ::)
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #18 : 17.07.2013, 12:59:23 »
 ELK -tarrat saapuneet.. Mitkähän noista laittais?



Lisäksi postipate kiikutti kilventaustan. Tarkoitus olisi maalata tänään sadepäivän kunniaksi jarrusatulat.. ;)
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #19 : 17.07.2013, 13:09:13 »
ELK -tarrat saapuneet.. Mitkähän noista laittais?

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Lisäksi postipate kiikutti kilventaustan. Tarkoitus olisi maalata tänään sadepäivän kunniaksi jarrusatulat.. ;)
Keltaset näkyis parhaiten.  :juhau:

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #20 : 30.07.2013, 10:33:42 »
Keltaset näkyis parhaiten.  :juhau:

Harmaat, läpinäkyvät kuitenkin valitsin..  ;)

Mutta ei se mitään, nyt on vajaan 2000 kilsan reissailut reissattu.. Koeajo suoritettu :D Hyvä auto kyllä on ajella, mutta pari huomiota matkan ajalta..

-Etuikkuna jumitti kerran puoliavonaiseen asentoon. Nappia painamalta oven sisästä kyllä kuului naksahdus, että kyllä sinne virtaa menee.. Voisiko moottori olla menossa rikki, tai ikkuna jumissa? Vähän aikaa kun nappia renkkasi, niin kyllä se sitten toimi.. Ikkunaa auoin ennen sitä ja sen jälkeenkin, mutta ei mitään ongelmaa - outo juttu.. tai sitten ei.. >:(

-Kuuluuko jarrupolkimen olla ottamatta kiinni ennen kun auto on käynnissä? Poljinta kun painaa ennen käynnistystä, se ei juurikaan liikahda eika jarrut myöskään jarruta.. käsijarru on oltava paikallaan jottei lähde valumaan jos on mäkisempi alusta.. Käynnistyksen jälkeen alkaa painumaan ja ottamaan kiinni.. Liekkö vika vai ominaisuus? Pistin huomioon nettiautoa aikoinaan selatessani että monessa näkyy olevan käsijarru vedetty pystyyn.. Käsijarrun käyttö varsinkin talvella jännittää ainakin itseäni.. :-\
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #21 : 30.07.2013, 13:10:20 »
Harmaat, läpinäkyvät kuitenkin valitsin..  ;)

Mutta ei se mitään, nyt on vajaan 2000 kilsan reissailut reissattu.. Koeajo suoritettu :D Hyvä auto kyllä on ajella, mutta pari huomiota matkan ajalta..

-Etuikkuna jumitti kerran puoliavonaiseen asentoon. Nappia painamalta oven sisästä kyllä kuului naksahdus, että kyllä sinne virtaa menee.. Voisiko moottori olla menossa rikki, tai ikkuna jumissa? Vähän aikaa kun nappia renkkasi, niin kyllä se sitten toimi.. Ikkunaa auoin ennen sitä ja sen jälkeenkin, mutta ei mitään ongelmaa - outo juttu.. tai sitten ei.. >:(

-Kuuluuko jarrupolkimen olla ottamatta kiinni ennen kun auto on käynnissä? Poljinta kun painaa ennen käynnistystä, se ei juurikaan liikahda eika jarrut myöskään jarruta.. käsijarru on oltava paikallaan jottei lähde valumaan jos on mäkisempi alusta.. Käynnistyksen jälkeen alkaa painumaan ja ottamaan kiinni.. Liekkö vika vai ominaisuus? Pistin huomioon nettiautoa aikoinaan selatessani että monessa näkyy olevan käsijarru vedetty pystyyn.. Käsijarrun käyttö varsinkin talvella jännittää ainakin itseäni.. :-\
Olikos noissa joku osa joka pettää? Viisaammat kertokoon.

Jarrutehostin alkaa toimia kun laitat auton käyntiin, siitä johtuu polkimen painuminen.
Kun seuraavan kerran kokeilet poljinta niin senhä ei pitäis painua niin paljoa ja on jäykempi. Paina lujempaa niin pitäis jarruttaa kyllä, sieltä vaan puuttuu tehostus.
Eli on ominaisuus.

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #22 : 04.08.2013, 11:04:55 »
Olikos noissa joku osa joka pettää? Viisaammat kertokoon.

Jarrutehostin alkaa toimia kun laitat auton käyntiin, siitä johtuu polkimen painuminen.
Kun seuraavan kerran kokeilet poljinta niin senhä ei pitäis painua niin paljoa ja on jäykempi. Paina lujempaa niin pitäis jarruttaa kyllä, sieltä vaan puuttuu tehostus.
Eli on ominaisuus.

Niin siis jarrupolin toimii just päin vastoin.. Kun ei ole käynnissä, on jäykkä, eikä juurikaan painu, käynnistyksen jälkeen normaali.. Mutta varmaan sama asia.. :)

Tommonen hieno auto oli Iisalmen toriparkissa eilen, vanhojen autojen päivät vai mitkä lie.. Vanhoja Volvoja en kerenny bongaamaan.. (niin no olihan tuossa kuvassa tuommonen toinenkin.. :D)

Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #23 : 08.09.2013, 15:19:33 »
Jaaha, niin on ollut kiirusta ettei ole edes auto kerennyt pesemään, saati muuta hömppäilemään.. Katsastuksessa käytin eikä sieltäkään mitään vikaa löytynyt.. ;D

Joku paha jänis karma tuolla autolla on. Olen ajanut autoa 23 vuotta keskimäärin 40 tkm vuodessa (huh huh mikä määrä  :uglystupid2: :sundaydriver: ) IKINÄ en ole ajanut yhdenkään jäniksen (tai muunkaan elukan) päälle, vaikka suurin osa ajoista on tapahtunut yö aikaan.. Tällä autolla jo toinen kerta (+ pari läheltä piti).. Ensimmäinen jösähti hyvin suoraan renkaan alle, eikä aiheuttanut vahinkoa.. Viime yönä Jussi turmeli sitten toisen sumarin.. :knuppel2: Onneksi puskin näytti ehyelle.. Motonetistä uusi umpio näytti olevan vajaa 50€ ja vaihtaminenkin lienee suht yksinkertainen projekti. Tuli kuitenkin mieleen että saisko tuohon päivävaloja miten helposti? Mallikohtaisia ei taida olla, mutta jotenkin modaamalla?

Kuskin oven kajari on hiljaisella voimakkuudella pätkinyt, nyt rupeaa jo särisemään.. Talvipakkasilla joutuu varmaan hifihommiin sitten.. ???
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa Peedder

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #24 : 08.09.2013, 16:56:25 »
Jaaha, niin on ollut kiirusta ettei ole edes auto kerennyt pesemään, saati muuta hömppäilemään.. Katsastuksessa käytin eikä sieltäkään mitään vikaa löytynyt.. ;D

Joku paha jänis karma tuolla autolla on. Olen ajanut autoa 23 vuotta keskimäärin 40 tkm vuodessa (huh huh mikä määrä  :uglystupid2: :sundaydriver: ) IKINÄ en ole ajanut yhdenkään jäniksen (tai muunkaan elukan) päälle, vaikka suurin osa ajoista on tapahtunut yö aikaan.. Tällä autolla jo toinen kerta (+ pari läheltä piti).. Ensimmäinen jösähti hyvin suoraan renkaan alle, eikä aiheuttanut vahinkoa.. Viime yönä Jussi turmeli sitten toisen sumarin.. :knuppel2: Onneksi puskin näytti ehyelle.. Motonetistä uusi umpio näytti olevan vajaa 50€ ja vaihtaminenkin lienee suht yksinkertainen projekti. Tuli kuitenkin mieleen että saisko tuohon päivävaloja miten helposti? Mallikohtaisia ei taida olla, mutta jotenkin modaamalla?

Kuskin oven kajari on hiljaisella voimakkuudella pätkinyt, nyt rupeaa jo särisemään.. Talvipakkasilla joutuu varmaan hifihommiin sitten.. ???

Ite väsäilin omaan pirssiin päivävalot siten, että ostin motonetistä olikohan ne siriuksen pyöreät päivävalot ja irrottelin sitte niistä pohjat irti. Tai no siis otin kuoret ja lasin pois. Ja saman tein sumareille eli otin niistä lamppuosan pois ja istutin sitten päivävalot sumareitten umpioihin. Suhtkoht vaivatta ne sinne sopi ja ulospäin näyttää ihan alkuperäiseltä. Vähän huonosti selitetty, mutta kuitenkin. Meikäläisen juttuketjussa on kuvia kyseisestä operaatiosta. Auto-Killasta kävin kyselemässä olisko saanu valoautomatiikan ohjelmoitua pois, mutta väittivät ettei saa.  :idiot2: Niin tulee sitten ajeltua parkit päällä ja päivävalothan toimii siis sumareitten kytkimestä. Kyllähän siinä opettelu on ennenkun muistaa käännellä nippelit ja nappelit kohalleen ainakun lähtee ajelemaan, mutta no can do.
Volvo V50 2.4 vm.2007

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #25 : 08.09.2013, 18:08:25 »

Ite väsäilin omaan pirssiin päivävalot siten, että ostin motonetistä olikohan ne siriuksen pyöreät päivävalot ja irrottelin sitte niistä pohjat irti. Tai no siis otin kuoret ja lasin pois. Ja saman tein sumareille eli otin niistä lamppuosan pois ja istutin sitten päivävalot sumareitten umpioihin. Suhtkoht vaivatta ne sinne sopi ja ulospäin näyttää ihan alkuperäiseltä.

Viime vuonna kysyin katsurilta ja hänen mukaansa tuo homma on tyyppikatsastuksen vastainen. Joten kannattaa rakentaa samalla kunnolla plug&play tyyliin.
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa Peedder

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #26 : 08.09.2013, 21:45:50 »
Viime vuonna kysyin katsurilta ja hänen mukaansa tuo homma on tyyppikatsastuksen vastainen. Joten kannattaa rakentaa samalla kunnolla plug&play tyyliin.

Laittaa heille teipit päälle katsastukseen niin ei ole mitään. Sumuvalojahan autossa ei käsittääkseni ole pakko olla, joten näin ne on poistettu käytöstä eikä niitä katsastuksessa oteta huomioon. Kaverilla ainakin toimi.
Volvo V50 2.4 vm.2007

Poissa Kumustelija

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #27 : 09.09.2013, 09:56:42 »
Laittaa heille teipit päälle katsastukseen niin ei ole mitään. Sumuvalojahan autossa ei käsittääkseni ole pakko olla, joten näin ne on poistettu käytöstä eikä niitä katsastuksessa oteta huomioon. Kaverilla ainakin toimi.

No jos jesaria laittaa, ettei paista läpi, ehkä sitten.. Omassa vanhassa autossa joskus sumarit oli jotkut jälkiasennus tuikut, toinen paloi huomattavasti himmeämmin kuin toinen, vaikka polttimot oli uudet.. umpiokin näytti olevan molemmissa ehyt.. En niitä ollut käyttänyt, ennenkuin testasin että toimivat katsastukseen mennessä.. ajattelin sitten että no kaise menee läpi kun kerran palaa.. No uudestaan piti käydä näyttämässä kun ei vissiin ollu hyvä.. >:( Selitys oli että jos ne siellä on, pitää niiden toimia - jos ei toimi niin revi sviddeen.. No revin sitten sviddeen..
Se piste (.) löytyy siitä äm (m) kirjaimen vierestä heti pilkun (,) jälkeen..

Poissa Peedder

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Volle V70 D5
« Vastaus #28 : 09.09.2013, 18:37:25 »
No jos jesaria laittaa, ettei paista läpi, ehkä sitten.. Omassa vanhassa autossa joskus sumarit oli jotkut jälkiasennus tuikut, toinen paloi huomattavasti himmeämmin kuin toinen, vaikka polttimot oli uudet.. umpiokin näytti olevan molemmissa ehyt.. En niitä ollut käyttänyt, ennenkuin testasin että toimivat katsastukseen mennessä.. ajattelin sitten että no kaise menee läpi kun kerran palaa.. No uudestaan piti käydä näyttämässä kun ei vissiin ollu hyvä.. >:( Selitys oli että jos ne siellä on, pitää niiden toimia - jos ei toimi niin revi sviddeen.. No revin sitten sviddeen..


Joo näinhän se taitaa mennä. Itekkii vähä ihmettelin, että oli tuolla teippuviritelmällä läpi mennyt.
Volvo V50 2.4 vm.2007

 

RallyBaron  Samppasport