0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tarvii käydä kurkkimassa. Virtalukon pohja voi olla yksi syy miksi ei lähde käyntiin tai kuseva suutin.
Joulunpyhistä asti vaivannut ihmeellinen vapina ajossa on lopulta lähes varmasti paikannettu vaihteistoon. Oireena on auton ja laatikon ollessa lämmin lähes samanlainen tutina/vapina, kuin sisempien vetonivelten ollessa rikki. Nyt autoon vaihdettu molemmat uudet vetoakselit ja aina vain lämpimänä, kun on hetken ajellut tutisee. Eli laatikossa on todennäköisesti sisäinen öljyvuoto. Nyt saa tarjota TOIMIVAA AW55-50SN vaihteistoa, jos sellainen joltain löytyy! Tietääkö kukaan meneekö AW55-50SN laatikko, joka on ollut bensassa, myös dieseliin?
Ihan mielenkiinnosta.. Miten tuo vapina ilmenee? Jossain tietyssä nopeudessa?
Mitä tuo ympyröity numeroyhdistelmä laatikon tyyppikilvessä tarkoittaa?
Kyllä. Kolme talvea ne on tossa nokalla roikkunut, eikä ole ikinä sanomista tullut. Suomen valo lainsäädäntö on mielestäni itkettävän ja naurettavan rajamaastossa. Pimeällä maantiellä ei koskaan voi olla liikaa valoa turvallisuutta tuomassa
Ei ollutkaan Volvossa vika laatikossa. Onneksi! Otin BC:n auton alta pois ja vaihdoin vakiovanteet. Vapina katosi lähes täysin. Pieni lähes huomaamaton nypytys tuntuu vedättäessä, mutta sitä ei kyllä meinaa edes huomata. Voisikohan tämä vika sittenkin olla moottorin tukityynyissä? miten niiden kunnon helpoiten voisi selvittää?