Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: jiivee666 - 14.06.2015, 11:57:53
-
Onko ideoita miksi ahdot katoo välillä kiihdytyksessä vaikka jos on 1baari niin pudottaa nollille
ja sit ei hetkeen ahda kun 0,3-0,5 vaivalloisesti mutta sitkun pari kertaa kiihdyttelee
ja pudottelee nopeutta niin taas toimii. Sigun auto.
Ei tule mitään vikakoodeja, täytyy vidalla vielä kattoo jos näyttäis tarkemin jotain
-
Kannattasko kertoa edes mikä auto ja moottori kyseessä ja mitä tehty..?
-
Kannattasko kertoa edes mikä auto
Sigun auto.
-
Tämä kun ei ainakaan itselle sano yhtään mitään... :idiot2:
-
Allekirjotuksen auto siis näin suomeksi. S60 2001 ja moottorina varmaan B5244T3 :)
-
Aamun piikkiin siis ;D Mutta joo, ois ihan kiva tietää onko tehty muokkauksia tai jtn? vähän helpottas
E: vois olla vuoto hukkaportin/bässin letkussa/kalvossa?
-
Aamun piikkiin siis ;D Mutta joo, ois ihan kiva tietää onko tehty muokkauksia tai jtn? vähän helpottas
E: vois olla vuoto hukkaportin/bässin letkussa/kalvossa?
Joo eli B5244T3 jossa 300x600x76 cuuleri, 3" downpipe metallikennokatilla+loppuputkisto, vapari, IPDUsan HD TCV, lastu..
Letkut on hiljattain vaihdettu uuteen, ja tekee tuota välillä, eli ei läheskään joka kerta. Säädettävä hukkiksen kello on
vähän aikaa sitten vaihdettu ja siinäkin uusi kalvo.
Ei ainakaan laajakaistamittarin mukaan pääse laihalle missään kohtaa että löis fuelcuttia.
Antaako se vikakoodin jos fuelcut katkasee?
-
Onko hukkiksen kellossa liian löysä jousi? Jos pakopaine pääsee ravottaan hukkaportin?
Vakio Turbo oletan?
-
Onko hukkiksen kellossa liian löysä jousi? Jos pakopaine pääsee ravottaan hukkaportin?
Vakio Turbo oletan?
Vähän epäilen, silloin kun toimii niin pysyy hyvin missä pitääkin. Voishan tota toki kokeilla jäykemmällä kun ei ole iso homma vaihtaa.
Vakio tällä hetkellä kyllä, T5sen ahdin tuloillaan. Tosin jo kuukauden myöhässä mutta..
-
Löysä jousi suljettu pois, tekee samaa
-
Joo eli B5244T3 jossa 300x600x76 cuuleri, 3" downpipe metallikennokatilla+loppuputkisto, vapari, IPDUsan HD TCV, lastu..
Letkut on hiljattain vaihdettu uuteen, ja tekee tuota välillä, eli ei läheskään joka kerta. Säädettävä hukkiksen kello on
vähän aikaa sitten vaihdettu ja siinäkin uusi kalvo.
Ei ainakaan laajakaistamittarin mukaan pääse laihalle missään kohtaa että löis fuelcuttia.
Antaako se vikakoodin jos fuelcut katkasee?
En tiedä vaikuttaako tähän ongelmaan, mutta en muista koskaan kuulleeni mitään hyvää näistä IPD:n HD TCV:sta.
-
Ei ainakaan pahentanut :D teki samaa jo vakio tcvllä. Jos ahdot menee yli säädetyn rajan niin pitäiskö siitä tulla vikakoodi? Mietin jos sen takia kyykkää, mittarin mukaan ei mene mutta ei noi niin tarkkoja aina ole
-
Minkä takia kun lähtee kiihdyttämään kunnolla niin tulee ahtopiikki 1,5bar ja siitä se sitten säätyy siihen 1,2seen?
Toi piikki tuntuu sekottavan systeemin ja lyö johonkin fuelcuttiin/varatilaan tms
Täytyy kokeilla laittaa vieläkin löysempi hukkiksen jousi ja säätää tankoa ja kattoo josse auttaisi
-
Eiks näissä säädetä ohjelmalla ahdot, liittyiskö sellaseen?
-
Itellä t5 teki samaa ja vika loppu kun löysäsi hukkiksen tankoa ja kokeili. Tai sitten ahtopaineen säädin on ottanut kipeetä. Pitäis kyllä tulla vikakoodi joka näkyy ainakin sinisellä käytäessä..