Jahas ja päivää porukkaan.
Amatsoni on vielä kasaus vaiheessa mutta vaimo tahtoi volvon ajokiksi niin tuli viimetalvena ostettua otsikon mukainen laite.
Mutta nyt itse asiaan.
Eli neliveto heitti pelaamasta yksi kaunis kerta vähän liukas mäki nurmi tuli lähettyä liikkeelle meinasi sutata lähti vetämään ja sitten sytty tauluun vika valo ja saksaksi ilmoitus ajovakaus jne vika.
Tutkimaan nettiä ja löysin kontista palaneen sulakkeen vaihdoin sen valo sammu syttyäkseen uudestaan kun taas yritti nelikkoa päälle...
Eli eiköhän tämä melkoisen varmasti ole haldex pumppu sluut......
Nyt sitten öljyt suodattin ja pumppu on hommattu.
Mutta ennenkun rymyän auton alle. Mimmoinen savotta on vaihtaa pumppu ja öljyt? Mitä muuta kannattaisi samalla tehä? Tarviiko jotai pesiaali työkaluja vai pärjääkö normi mitä yleensä rassaajan tallista löytyy?
Paljonko tuonne systeemiin kuuluu laittaa öljyä?
Samalla pitää vaihtaa valojen korkeus anturi kun lumessa ajaessä hanki särki sen muovi tangon.
Kiitos palvon jo nyt vastauksista osaan varmaan olisi löytynyt hakemalla vastaus mutta huonokun olen löytämään vaikka kuinka haen....