Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

760:n ACC:sta pari kysymystä

  • 3 Vastauksia
  • 1977 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
760:n ACC:sta pari kysymystä
« : 28.06.2015, 14:12:31 »
Eli -85 vuoden 760 (ex-)Turbo automaatti-ilmastoinnilla kyseessä ja ongelmana on että sulake palaa jos laittaa tuon lämmityslaitteen 0-asentoon, ja puhallin puhaltelee mitä sattuu vaikka olisi säädetty kylmimmälle. Useinmiten liian lämmintä. Onko tuossa systeemissä jossain päin kabiinia sisälämpötila-anturi?

Kiinnostaisi myöskin mikä virka alipaineohjatulla venttiilillä on moottorin ja tulipellinläpiviennin välissä lämppärin kennolle menevässä letkussa? Jos kytken alipaineletkun kiinni, niin lämmön tulo koppiin loppuu kokonaan.
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8965
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 760:n ACC:sta pari kysymystä
« Vastaus #1 : 28.06.2015, 15:01:17 »
Sisälämmön anturi on kojelaudassa hanskalokeron yläpuolella. Sellainen pieni neliskanttinen pömpylä.

Alipaineohjattu venttiili lämppärin kennon letkussa on lämmityslaitteen hana.

Siellä on nyt ilmeisesti jotain mielenkiintoista vikaa jossain...

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
Vs: 760:n ACC:sta pari kysymystä
« Vastaus #2 : 28.06.2015, 23:07:13 »
Mistäs tuolle hanalle pitäis se alipaineohjaus tulla?
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8965
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 760:n ACC:sta pari kysymystä
« Vastaus #3 : 28.06.2015, 23:38:48 »
Mistäs tuolle hanalle pitäis se alipaineohjaus tulla?

Lämmityksen ohjainlaitehan sitä säätää samoin kuin ilmakanavien läppiä. Se laite on siellä lämppärin säätövipujen takana.

Tuossa ohjauslogiikassa on nyt luultavasti jossain vikaa kun se sulaketta polttaa.

 

Samppasport  Futurez