Eilen saapuivat takaiskarit ja vaihdoin ne heti paikalleen. Enää ei tarvitse kärsiä joka heitossa hyllyvästä takapäästä.
Ehkä pari milliä pidemmät kuin vakiot ja hieman lisää tuli, koska korikiinnikkeen ja yläpään piti laittaa kaksi perusprikkaa jottei suojakumi liiskaannu kiinnikettä vasten. Säätönuppi tulee hieman tukivarren yläpuolelle ja osittain nostettuna pystyy kurkottamalla säätämään takakautta ilman renkaan irrotusta.
Tämän korkuisella alustalla voisi hyvin olla 1-1,5cm lyhyempi kuin vakiona, mutta toimii noinkin. Säädin heti alkuunsa kokeeksi 10 naksua(säätöalue 16 naksua) ja vaimennus on hidastetöyssyissä sekä vastaavissa napakan ja turhan kovan rajamailla myös täydellä tankilla sarja pyöriä kyydissä. 9 naksua lienee lähelle sopivaa.
Tuli todettua akkukin aika hyväksi. Yhtenä iltana 23 tienoilla siirsin pihalla ja jätin epähuomiossa parkit päälle. Paloivat vielä seuraavana päivänä 16 aikoihin. Muutaman tunnin kuluttua testattuna nahkeasti jaksoi yrittää pyöräyttää konetta. Siitä innostuneena tein viimeinkin paukkulankojen tilalle järeämmät apuvirtakaapelit, leuatkin olleet ostettuna jo pitkään. 50 neliöistä hifipiuhaa plussaan ja hitsauspiuhaa miinukseen. Pituutta tuli vähän reilusti, melkein 6 metriä koska hifipiuha oli sen pituinen
Lähtipä irtoakun avulla käyntiin vaivatta.