Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Black Widow's 240 24V

  • 379 Vastauksia
  • 125346 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 24V
« Vastaus #375 : 31.07.2015, 21:35:15 »
Terve kaikille, näin pitkähkön hiljaiselon jälkeen!!

Ihan heti ei ole tähän viestiin antaa mitään äärimmäisen suurta päivitystä (ne tulevat tässä lähi viikkoina, no worries), mutta alla kuvat takavalojen pelastuksesta.
En ottanut kuvaa, mutta molemmissa takavaloissa oli vähintään yksi lasi( no joo, muovi), mikä oli alkanut työntymään irti umpiosta ja irvisti rumasti.
Irrotin kyseiset lasit varovasti vanhoista liimoistaan, putsasin suurimmat jäänteet liimoista pois ja laitoin tilalle SIKA 221 kittiä, millä korin pohjan saumatkin vedin.
Nyt on lasit tiiviisti takasin paikoillaan ja loput operaatiot näette näistä kuvista:

















Hieman on vielä toki värieroja kuskin ja apparin valoissa, mutta kyllä nuo minulle kelpaavat.
Ehostukseen käytin alla olevan kuvan punaista putelia.

VAROITUS: älkää koskeko tuohon oranssiin tököttiin sitten millään. Kokeilin näet huvikseni kuskin puoleiseen etuvilkkuun ja ei hyvää päivää, kiilto hävisi kokonaan ja pinnasta tuli mattaoranssin spräyn kaltainen valoa ei-läpäisevä pinta  :D Nappaan kuvan ja laitan tänne, jahka kerkeän. Punainen toimi loistavasti, kaksi kerrosta riitti, kolmas ehkä voisi olla paikallaan tuohon kuskin puoleiseen.




GBW

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: Black Widow's 240 24V
« Vastaus #376 : 31.07.2015, 22:34:24 »
Toivottavasti hioit tuon "maidon" pois, ei meinaa ole pitkäikäinen pinta muuten.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Black Widow's 240 24V
« Vastaus #377 : 31.07.2015, 22:37:16 »
Just oman ysin valoja kunnostin itse. Uv vaurioittanut muovia niin syvälle, että jos kaiken harmaan olisi halunnut pois, olisi muovi pitänyt hioa puhki.

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 24V
« Vastaus #378 : 08.08.2015, 22:59:53 »
Hello!

Tässä olisi kuvin kiteytettynä mitä olen tämän viikonlopun tehnyt:
Lisää osiossa MAALAUS http://blackwidows240.blogspot.fi/2012/08/maalaus-painting.html










Maaleina olen kokeillut AutoTeeman veneilyyn tarkoitettuja maaleja. Ensin on pintaan ruiskittu epoksipohjamaali, jonka jälkeen siveltimellä päälle polyuretaanimaali.



GBW

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 24V
« Vastaus #379 : 08.03.2016, 10:28:18 »
Hyvää päivää kaikille lukijoille!

Edellisestä päivityksestä on jo kauan, eikä tämäkään suoraan liity projektiin, mutta liittyy kuitenkin!
Kuvioissa on ollut työllistyminen ja siinä vakinaistuminen, sekä vihdoin ja viimein oman tallin löytyminen  8)
Elikkä kunhan projekti vain on jotenkin rullaavassa tilassa, niin se siirty omaan talliin, missä sitä voin työstää milloin vain mielin.

Talli on 3000x7000 (mitat milleissä, ainoa itselle luonteva mittayksikkö  :D ) joten siellä kyllä mahdun puuhastelemaan.
Ensitöikseen aion sinne hankkia kompuran, mihin olen tuumaillut mätänetin 50l, 356l/h kompuraa. Mutta sitäkin ennen pitää työstää työtasot!
Näistä sitten enemmän blogissa Heinäkuun alta, minne luon oman kohdan tallille.

Ja jotta ei aikaa projektiin olisi liikaa, tuli hankittua tälläinen käyttöautoksi:




Volvo 240 1991, SE, 258 000km B200F, M47, elikkä lähes identtinen projektiauton kanssa, moottori vain on kolme desiä pienempi ja väri eri  :)
Tätäkin joutuu hieman työstämään, joten luon sille aikanaan oman ketjun foorumille!
http://blackwidows240.blogspot.fi/2016/03/kayttoauto-daily-driver.html


GBW

Ps. kyllä taas tuntuu mukavalta pitkästä aikaa kirjotella!

 

Ateho  Elekma