Sen b23a koneen pulttaaminen B28 koneisen 760:n koppaan, tarvitsee sen itse moottorin ja apulaitteiden lisäksi tehdä/hommata:
-Moottorin kiinnikkeet seiskasta
-Syyläri ja letkut (tai hillitön letkuhässäkkä v6:n syylärillä).
-vaihteisto (jos B28 manuaalilla niin periaatteessa pelkkä kytkinkoppa ja kytkin riittää)
-vaihteiston palkki sopimaan uuden laatikon kanssa, tai uusi palkki
-kartaani
-polttoainelinjasta sähköpumput pois
-jos muuttuu manuaaliksi, kytkin ja kapea jarrupedaali
-ohjaustehostimen pumppu, tai ainakin jalka
-ilmastointilaitteen kompuran, letkujen, tyhjäkäynnin noston kanssa aika paljonkin säätöä, jos sellainen on, tai se toimii.
-varvikellon säätö (potikka toiseen laitaan)
-etujouset (jos haluaa, jää muuten vähän keulimaan, tai sitten takapäätä ylemmäs jääkiekolla tms)
-laturi?? (mä en ole varma mahtuuko alalaturi olemaan seikassa? joku?)
Kalllistuksen vakaajakin on erilainen, mutta vinokoneen kanssa se v6 vakaaja kyllä toimii.
Kyllähän tuon voi vaihtaa, mutta jos ei ole valmiina kuin pelkkä moottori niin aika paljon on muitakin pisteosia hankittavana.