Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Myydään Volvo V70 2007 Bifuel 2.4 Classic Sportswagon 103kw A

  • 0 Vastauksia
  • 1683 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa LauriHalonen

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Luotettava Volvo kohtuu kilometreillä. Bifuel joten toimii joko kaasulla tai bensalla, polttoainekustannukset kaasulla ajeltaessa eivät päätä huimaa.

Tämä on Volvon Classic mallia joten varusteita löytyy varsin kattavasti. Tärkeimpinä webasto kellolla ja puhelinkäynnistuksellä, xenon ajovalot, nahkasisuta, irrotettava vetokoukku, monitoimiratti vakionopeuden säätimellä, pyyhkimet sadetunnistimella ja integroitu navigaattori.

Kahdet hyvät renkaat.
Kesärenkaat: Goodyar Eagle F1 Asymmetric 3, 6mm
Talvirenkaat: Nokia Hakkapeliitta 7, 7mm

Auto on ollut minulla reilut kaksi vuotta jonka aikana olen ajanut sillä pääosin työajoa ja lomareissuja. Auto on toiminut hyvin ja olen huoltanut sitä aina tarvittaessa. Tarkoitus oli pitää pitempäänkin, joten huoltoja on tehty niin, että ajaa vielä pitkäänkin. Esimerkiksi etupään ripustus on uusittu sekä iskarit ja jouset vaihdettu. Myös etujarrut on uusittu ja takana ovat uudenveroisessa kunnossa.


Jakohihna 2017/45tkm sitten. Ajaa vielä pitkään.
Vaihteistoöljyt 158tkm, sekä 200tkm kohdalla.
Moottoriöljyt 15tkm välein, Castrol.
Ohjaustehostinöljyt sekä jarrunesteet 158tkm.
Vuosittain kaikki suodattimet.

5-10tkm sisällä on vaihdettu:
eteen iskarit ja jouset v+o + tukikumit ja laakerit
raidetangon ulko+sisäpää v+o
koiranluut eteen v+o
vetonivel v+o
etupyöränlaakerit v+o
moottorin kaikki tuet 7kpl.
xenon polttimot ja ballasti oikealle
etujarrulevyt ja palat v+o
käsijarrun palat ja vivut vaihdettu molemmin puolin

Tyyppivikana näissä olevat kaasunpainesäädin on myös vaihdettu Tampereen Terragas huoltamolla.

Tästä hyvin huollettu Volvo jollekkin. Haikein mielin luovun tästä, mutta ei kaikilla ehdi ajamaan. Ostajalle myös Castrolin öljyä mukaan, kun on hyllyssä tälle autolle varattuna.

Soittamalla saa lisätietoa ja tuon autoa tarvittaessa näytille. Tosiostajalle auto voidaan toimittaa hieman kauemmaksikin Tampereelta. Katsastettu 16.4.2019.

https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10406033

Yhteystiedot:
Lauri Halonen
Tampere
lauri.halonen88 at gmail.com
0407748701


upload image
« Viimeksi muokattu: 18.04.2019, 23:17:56 kirjoittanut LauriHalonen »

 

Kulkukoira  Proturbo