RallyBaron  Samppasport

Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen

  • 22 Vastauksia
  • 8869 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

s73

  • Vieras
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #15 : 10.07.2012, 19:32:44 »
imuvuodot katseltu? Kysyin tuota helmen puuttumista asentajalta, ei halunnut/muistanut sanoa vaikuttaako asiaan. Itse kokeilisin tuota helmeä, tuskin kovin kallis osa. ???

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #16 : 10.07.2012, 19:37:21 »
näin, imuvuotohan voi olla  ruutan ja imusarjan välissä tai itse imusarjan tiiviste

Poissa Miekunen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • Volvamies
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #17 : 10.07.2012, 19:39:29 »
ihan hyvin nämä kulkevat 95E10 bensallakin...420tkm ajetulla 2.0 460:pillä ajeltu viime syksystä asti pelkällä E10 bensalla eikä mitään ongelmia ole ilmennyt...

Toimiihan nämä, kohta 2 vuotta 95E "lähes aina" käyttänyt :) Tuossa minun treadhissä ristus ehdotti kokeilemaan 98..

Näköjään UK puolella on ollut ongelmia ruiskun johdoissa.. http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=87481
You need to change the short injector wiring loom under the inlet manifold , i cured several of these engines like this many years ago with exactly your symptoms ... Only the 2 litre loom seems to play up ..

I had same simptoms and all it took from me to cure my engine was a contact spray for injectors wire conections.

yes the short loom fitting on the injectors sometimes caused rough running , fitting a new loom cured quite a few


Ja jos ruiskun anturia meinaat mitata, niin ohjearvo: Suuttimen vastus 20°C B18U 1.1-1.5 ohmia
« Viimeksi muokattu: 10.07.2012, 19:47:40 kirjoittanut Miekunen »
Volvo 460 2.0i -95
Exät:
VW jetta 1.6 kasari -89, Toyota Celica 2.0 GTI -91, Mazda 323F 1.8 GTI -91 & Mazda 323 "HOT" 1.5 kasari -89

Poissa janne1984

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 147
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #18 : 10.07.2012, 21:53:13 »
imuvuodot on tarkastettu starttipilotilla. eikä niitä havaittu. mutta tarvii tarkastaa tuo riusku-anturi. nii se mitataa siitä liittimestä mikä menee ruiskulle sellanen rusertava. mikä on tyhjäkäyntimoottorin yläpuolella?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #19 : 23.08.2012, 16:39:46 »
Janne1984:n puolesta päivitys.

ECU:n ja lamba-anturin liittimen välinen johto(se vihreä) oli maissa, joten ECU luuli koko ajan, että käy laihalla, joten rikasti seosta niin paljon kuin pystyi.

Poissa janne1984

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 147
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #20 : 23.08.2012, 21:05:56 »
ja kiitos järviin siitä sinulle että löysit vian :D meinas autosta lasit lähtä :D

Poissa Miekunen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • Volvamies
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #21 : 23.08.2012, 21:44:40 »
Hyvä että vika löytyi!! Nyt omasta tarkistamaan
Volvo 460 2.0i -95
Exät:
VW jetta 1.6 kasari -89, Toyota Celica 2.0 GTI -91, Mazda 323F 1.8 GTI -91 & Mazda 323 "HOT" 1.5 kasari -89

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 440 1.8i vm95 (B18U) nykiminen
« Vastaus #22 : 23.08.2012, 21:51:00 »
ja kiitos järviin siitä sinulle että löysit vian :D meinas autosta lasit lähtä :D
Johan sinä kiitokset annoit jo viimeviikolla.  <Kippis>
« Viimeksi muokattu: 23.08.2012, 22:00:01 kirjoittanut järviin »

 

KL-varaosat  Race.fi