0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eipä noissa deekuissa mitään maata mullistavia ongelmia ole ollut.... tarvii vain muistaa, et kyse on kutos-dieselistä, jota ei punahehkusena lyödä pois tulilta, ja hihnoja vaihtaa vain ne, jotka osaa sen kireydenkin mittarilla mitata - ja ennenkaikkea eivät nuukaile sen kampiaksilan 12,9 Kamaxin pultin ostamisen kanssa.Tarkistushan tehdään sitten kolmenkympin välein, niinku noihin muihinkin tuonajan VAG- nakuihin.Liki milli noilla on parhailla meidän huoltamilla ajettu - heikoimmilla on jääny ronttiin 6 satkuun. Heikoissa on saanu aina kysyä isännältä, et olix oikeesti ihan pakko ....
Jep, 2.5 TDI alkaa jo näkymään silmissä asennettuna 740 keulalla, katsastus-setäkin sanoi että Laita se TDI ja tervetuloa leimaamaan onnistuneesti.näissäkö on katkeilemätön remmi
Kohta puoleen, tuli tuossa tutkittua tarkemmin niin neljä mäntääkin halennut laelta...
Eli siellä on aika täydellinen tuho käyny
Jep, ja tuokin lohko kun on ylikoossa niin ei tuosta vaan löydy ehjiä mäntiä muuta kuin uusia j jostakin syystä ei kehtaisi niitä ruveta ostelemaan
Ei ku ostat samantien tusinan niin on vastaisuuden varalle
111e tais olla kpl jos en väärin muista....
Juu nuo ylikoko männät on aika "halpoja". Kattelin joskus mäntiä, kun mietin lohkon porausta, mutta kaatui siihen, että pelkistä männistä saisi maksaa 500 - 600 euroa (bensa nelonen).Onko muuten jo tiedossa/tallilla uusi kone seiskaan?
Ei taida kannattaa miettiä lohkon porausta tahi muutakaan viritystä jos homma kaatuu jo mäntiin..
Onko muuten jo tiedossa/tallilla uusi kone seiskaan?
Kiitos mutta ei kiitos.kokonainen auto hakusessa jotta saa kaiken tarpeellisen kerralla