Mites jos sen nopeustiedon ryöstää abseille sielä etupyörän anturista, niin miten jarrut käyttäytyy? abs valo tietysti pitäisi sammua, mutta jarrutellessa saattaa takapyörät mennä lukkoon ja etupyörät rutista nätisti kuten kuuluukin?
Parhaat vaihtoehdot taitaa olla juurikin se uuden anturikehän teko ja volvon anturin sovitus koppaan, tai sitten anturikehä vetarille ja sille anturi.
E39 M5:ssa on tosiaan anturit molemmilla takapyörillä, joista ottaa nopeustiedon sekä absille että nopeusmittarille.
Periaatteessahan absien ei olisi pitänyt alunperinkään toimia, jos sieltä ei kerran ole tullut takapyörien nopeustietoa boksille mistään. Se onkin sitten eri asia mitä se käytännössä aiheuttaa jarrujen toiminnalle.
Itse joskus tutkin tuota speedohealeria, mutta sen mallin tiedoissa jonka itse löysin, ei olisi riittänyt säätöalue 12 hampaisesta 48 pulssiseksi.