Olettaisin, että kyse on ihan tehdastekoisesta flexistä? Onko ollut mahdollisuutta lukea koodeja? Tuohan tarvitsee vähän rikkaamman seoksen kylmänä ja jos polttoaineen hajua on ilmassa, seos lienee toteutunut. Sitten jää selitykseksi syttyminen, onko uudet tulpat valittu oikein? Harhauttavia asiaan liittyviä pointteja voisi olla myös ajonesto, pyörittää muttei käynnisty - tosin lämmitys auttaa joten ei vaikuta tältä. Uteliaisuuttani kysyn, paljonko kulutus vaihtelee RE vs 95E10? Meillä on tuon puhdas bensiiniversio, 1.8 '06 ja S40 korissa kuluttaa noin 7-7.5L satasella. Siihen saisi jälkiasennettuna Flexin, mutta nämä käynnistysongelmat askarruttaa eikä taida todellista säästöä tulla. En tiedä tätä juuri Volvon koneella, mutta naapurissa ihan normi bensa Peugeot ei pääse läpi katsastuksesta ilman koodien nollausta katsastuspäivänä. Vikakoodeihin jää merkintä, ettei ole lähtenyt normaalisti käyntiin joka nostaa jonkun saaste-bitin pystyyn.