Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Spartan locker, 1030 ja 1031 perille, classicswedeltä, edullinen.

  • 3 Vastauksia
  • 5459 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Niin, bongasin Classicswedeltä briteistä tällaisen spartan locker perän lukon, joka sopii molempiin periin, 1030 ja 1031:seen.
Tässä kuvakaappaus, joka kertoo enemmän kuin mitä minä osaan kertoa.


Tässä youtube pätkä, jossa kerrotaan tuon toiminnasta.

https://www.youtube.com/watch?v=Z2hOFzJdvKY

Tuo ei ole ihan mahdottoman kallis edes ja on varmasti parempi kuin perinteinen kemppilukko! 8)

Räikkälukosta on siis kysymys, mutta kannattaa kattoa tuo youtube pätkä.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2018, 20:29:26 kirjoittanut Jopas_Jotakin »

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Näistäkin on foorumilla puolen tusinaa keskustelua.

Tiivistettynä:
Pitää mekkalaa, käytös ei kauhiasti hitsilukosta eroa. Ei ykköa valinta käyttöautoon/kruisailuun. Kumin poltteluun ihan ok.
Ebaystä löydät samat räikkälukot halvemmalla kun etsiskelet Dana 30 locker (27 boorinen).

Torsenia saa alkaen +550€, Opelin kitkalukkoa tekijästä riippuen jopa halvemmalla.
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Näistäkin on foorumilla puolen tusinaa keskustelua.

Tiivistettynä:
Pitää mekkalaa, käytös ei kauhiasti hitsilukosta eroa. Ei ykköa valinta käyttöautoon/kruisailuun. Kumin poltteluun ihan ok.
Ebaystä löydät samat räikkälukot halvemmalla kun etsiskelet Dana 30 locker (27 boorinen).

Torsenia saa alkaen +550€, Opelin kitkalukkoa tekijästä riippuen jopa halvemmalla.

Jos näistä on jo puolen tusinaa keskustelua niin nyt on sitten seittämän, en minä jaksa kahlata koko voimansiirto-osiota läpi, että löytäsin halvan lukon. Mulle tuommonen sopis kuin nenä päähän, kun pitää saada pitoa takapyörille.

Pitää mennä kahlaamaan e-baytä, mutta onko ne sitten kiinan terästä, joka ei liene yhtä laadukasta, kuin näissä classicsweden spartan lockereissa on.

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Jes, tuo ylhäällä maksaa neljäsataa euroa, e-bayssä eka maksoi 205€ ja 50€ postikuluja ja samaa merkkiä.

Kiitoksia todella paljon vinkistä, kun enhän minä pöljä ymmärrä näistä mitään! :idiot2:

 

Autoracing  KL-varaosat