Mitä se mittariston lämpömittari näyttää kylmänä kun laittaa vain virrat päälle? Omassa näytti -10 pakkasella yli 12h seisonnan jälkeen yli neljännestä ( lukijalla 59 astetta lämmintä) niin ruiskutus ei antanut niin paljoa soppaa mitä kylmä kone tarvitsisi.
Flekti ja ruiskutus myös ohjataan saman termostaatin kopassa olevan lämpötila-anturin mukaan mittarin neulan lisäksi (ainakin mun 2.0T ) joten siksi löytyy yhteys outoon toimintaan.
Voi skaalakin olla viallisella anturilla niin puissa että näyttää neula lämmetessä tappiin siksikin. Termari jumissa vois olla toinen mikä ylös voi kone lämpimänä nostaa ja halpa kattella ja vaikka uusia samalla purulla anturin kanssa.
Tarvike anturi EPS tekemä kesti edellinen 2,5 vuotta, nykyinen merkiltä sama. Kesto noilla tarvike on tuurista riippuen päivästä useampaan vuoteen.
Niin säteilylämmittimel saanee lohkoa lämmitettyä noin 10 asteiseksi, letkulämmittimel 15-20 joten helpottaa siksi käynnistystä jos anturi näyttää kylmänä jo liikaa.