Samppasport  Futurez

V70 D5 awd -07 lämmityslaite

  • 3 Vastauksia
  • 1846 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
V70 D5 awd -07 lämmityslaite
« : 20.04.2016, 13:44:50 »
Terve! Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa vikaa eli, kuskin puoli puhaltaa jatkuvasti kuumaa ja hantinpuoli kylmää. Palinilla käyty ja antoi vian että oikean puolen lin väylä vika. Mutta he ikäänkuin nostivat kädet pystyyn ja sanoivat että voidaan jatkaa vianhakua tuntitaksalla mutta voi tulla kovin kalliiks. Penkinlämmittimen bokseissa on kuulemma ollut vikaa mutta boksit nypittiin auki ja vika ei muuttunut eli niissä ei ole vikaa.

Kokemuksia ja ideoita otetaan vastaan. Auto on kaikilla varusteilla eli automaatti ilmastointi kyseessä.
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa ralli art

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 D5 awd -07 lämmityslaite
« Vastaus #1 : 22.04.2016, 18:01:11 »
Eli jos lämpöä säätää niin jompi kumpi puoli sentään toimii??
Volvo S60R 2004 6MT
455 Titanium Grey/Gobi sand.

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: V70 D5 awd -07 lämmityslaite
« Vastaus #2 : 02.05.2016, 10:09:27 »
Ei, kumpikaan puoli ei reagoi. Kuskin puoli puhaltaa kuumaa ja hantin puoli kylmää.
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: V70 D5 awd -07 lämmityslaite
« Vastaus #3 : 07.05.2016, 10:04:51 »
Vika löytyi hajonneesta huurteenpoiston läppämoottorista. Sotki väylän jännitteen ja sekotti koko järjestelmän.
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy