Terve! Autona v70 D5 AWD inscription, 6 lovinen tomaatti.
Ihmetyttää laatikon toiminta, se kun välillä seilaa turbiinilukkoa(ilmeisesti), eli tasaisella kaasulla kun ajaa niin vaihteen vaihdon yhteydessä seilaa kierroksia 200-300rpm. Ensiksi vaihtaa vaihteen, sit nostaa kierroksia tuon 200-300 ja sitten laskee kierroksia taas tuon samanverran. Lueskelin jo täältä mutta juttua löyty enemmän 5 lovisesta.
Sitten toinen "vika" on että minusta vedättää turhan korkealle, vaikka kiihdyttää pintakaasulla niin vedättää mielellään 2200-2500rpm. Normaalia?
Mää näistä nyky laatikoista mitään ymmärrä, vanhat ameriikan laatikot kyllä remppaan silmät kiinni
PS: voiko pyörreläppien toimimattomuus vaikuttaa asiaan? Itsellä tanko poies paikoiltaan kun ei viellä ole ollut inspiraatiota alkaa purkaan imusarjaa.