Elekma  Autoracing

6 vaihteinen geartronic

  • 3 Vastauksia
  • 1975 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
6 vaihteinen geartronic
« : 13.05.2016, 23:27:53 »
Terve! Autona v70 D5 AWD inscription, 6 lovinen tomaatti.

Ihmetyttää laatikon toiminta, se kun välillä seilaa turbiinilukkoa(ilmeisesti), eli tasaisella kaasulla kun ajaa niin vaihteen vaihdon yhteydessä seilaa kierroksia 200-300rpm. Ensiksi vaihtaa vaihteen, sit nostaa kierroksia tuon 200-300 ja sitten laskee kierroksia taas tuon samanverran. Lueskelin jo täältä mutta juttua löyty enemmän 5 lovisesta.
Sitten toinen "vika" on että minusta vedättää turhan korkealle, vaikka kiihdyttää pintakaasulla niin vedättää mielellään 2200-2500rpm. Normaalia?

Mää näistä nyky laatikoista mitään ymmärrä, vanhat ameriikan laatikot kyllä remppaan silmät kiinni :D

PS: voiko pyörreläppien toimimattomuus vaikuttaa asiaan? Itsellä tanko poies paikoiltaan kun ei viellä ole ollut inspiraatiota alkaa purkaan imusarjaa.
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa J2K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1698
  • www.vrcf.fi
Vs: 6 vaihteinen geartronic
« Vastaus #1 : 14.05.2016, 09:02:03 »
Yhtä lailla mulla kiertää, raskaammin kiihdyttäessä vielä korkeammalle.
Omaan jouduin siihen tankoon laittamaan ohuen rautalankavirityksen että pysyy kiinni. Pallo oli jo kulunut niin pieneksi.
Jeep Grand Cherokee 3.0crd Overland -14
Ex. Kia Sorento -16
Ex. V70 D5 AWD -07

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: 6 vaihteinen geartronic
« Vastaus #2 : 14.05.2016, 13:57:59 »
Yhtä lailla mulla kiertää, raskaammin kiihdyttäessä vielä korkeammalle.
Omaan jouduin siihen tankoon laittamaan ohuen rautalankavirityksen että pysyy kiinni. Pallo oli jo kulunut niin pieneksi.

Läppämoottori pitää vissiin vidalla kalibroida tangon irtoamisen jälkeen?
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa J2K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1698
  • www.vrcf.fi
Vs: 6 vaihteinen geartronic
« Vastaus #3 : 14.05.2016, 16:05:31 »
En ole kuin kerran tehnyt sen. Se oli kun ekan kerran irtosi. Muutoin vain laittanut paikoilleen.
Jeep Grand Cherokee 3.0crd Overland -14
Ex. Kia Sorento -16
Ex. V70 D5 AWD -07

 

RallyBaron  Samppasport