Autoracing  KL-varaosat

XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin

  • 4 Vastauksia
  • 2431 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa carbonvolvoxc90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • www.vrcf.fi
XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin
« : 04.07.2013, 09:35:10 »
Mitenkäs onko kellään kokemuksia tai tietoa xc90:sen kohdalla tuon nivomatic järjestelmän poistamisesta ja kaasuiskareihin vaihtamisesta?

Itse olen siinä uskossa että esim sachs:n kaasu iskarit ja esim lujfosrsde (mikä lie=) jouset taakse ja sillä selvä.
Biliassa sanoivat että kallistuksen vakaaja pitäisi muka vaihtaa,voi olla että ipd:n vakaajat tulee joskus mutta en tosiaankaan niitä lähde vaihtamaan.

Hessumobiilin vantaan konttorilla joku väitti että jousilautaset täytyy vaihtaa jne..ettei ole mikää helppo homma?!

kepa09

  • Vieras
Vs: XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin
« Vastaus #1 : 04.07.2013, 09:53:09 »
Moi minkä takia olet vaihtamassa nivon pois? Tiensä päässä vai?

Poissa carbonvolvoxc90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • www.vrcf.fi
Vs: XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin
« Vastaus #2 : 04.07.2013, 10:52:34 »
Joo vasen iskari on loppuunsa tullu. Ei mistään netistä löydy ulkomaista infoa tosta?

donnari

  • Vieras
Vs: XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin
« Vastaus #3 : 08.07.2013, 12:39:08 »
Hassumobiilissahan tietävää porukkaa on :DKato nyt itekki sinne auton alle ja mieti hiukan....ne jousilautaset kannattaa varmaan ostaa siltä nerolta niitä et varmaan muualta saa :2funny: :2funny:

Poissa carbonvolvoxc90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • www.vrcf.fi
Vs: XC90 nivomaticin vaihto kaasuiskareihin
« Vastaus #4 : 11.07.2013, 08:58:56 »
Tuossa jousilautasessahan mulla alkoi suoranaisesti vituttamaan tilanne "nyt vittuillaan urakalla ja kusetetaan", itsekkin bilian henkilökunnan kanssa keskustellessa ihmettelin miten niiden ex työntekijä voi moisesta puhua kun kyseessä alatukivarsi jonssa jousi lepää..eikä mikään iskarin jousilautanen..ehkä kyseinen henkilö ko ammattiosaamisella se ex työntekjä..who knows..

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo