Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

b200f kannen laskeminen/yleinen viritys

  • 116 Vastauksia
  • 69780 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #45 : 29.04.2011, 22:57:58 »
jakajan puoleisessa päädyssä nokan päädyssä stanssattuna

Vain jos jakaja on takana.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa voimavolvo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • Kakkosella vinoon ja kolmosella lepikkoon.
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #46 : 30.04.2011, 13:55:13 »
Kyllä mulla ainakin on L nokka lohkojakajalle ja siinäkin on tuo merkintä siellä takapäädyssä.
1,5 kpl baijerin ihmeitä
240 b200f
740 b230ft

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #47 : 30.04.2011, 15:58:19 »
Kyllä mulla ainakin on L nokka lohkojakajalle ja siinäkin on tuo merkintä siellä takapäädyssä.
Jakajan puoleinen pääty nokkaa lohkojakajallisessa on nokan etupää. Oton huumoria taas... :D
Jäitä housuun!

Poissa voimavolvo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • Kakkosella vinoon ja kolmosella lepikkoon.
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #48 : 01.05.2011, 20:24:39 »
Njoo  :D
1,5 kpl baijerin ihmeitä
240 b200f
740 b230ft

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #49 : 05.05.2011, 12:19:33 »
Oton huumoria taas... :D

Täytyy puuttua jos virheellistä tietoa levitetään!
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

arpaarpa

  • Vieras
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #50 : 10.05.2011, 23:52:26 »
kylläpä vaimentaa yllättävän paljon ääniä tuo mehukatti putkessa :idiot2: napattiin nimittäin katti pois ja äänet miltein tuplaantuivat, pitänee ostaa jostain toinen simons änkkä  pörisee nimittäin aika kohtuuttomasti.

niiin ja saako siitä varmuutta mikä nokka tuommoisessa vm 88 360 volvossa on?

Poissa polar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #51 : 17.05.2011, 15:03:08 »
A

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #52 : 27.05.2011, 21:32:28 »
jos GLi b200F koneella niin M keppihän sieltä löytyy

Poissa polar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #53 : 01.06.2011, 14:38:28 »
88 glt:ssä on a-nokka, B200E

Poissa lisäilma

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #54 : 25.08.2011, 18:11:00 »

pakoputkee joku foorumilla on rakennellut ja peltisarjaa kans, sen hyödystä en oikeen tiiä. olisko ollu jotenkin lyhennetty volvon omaa putkee alkupäästä 2-1 kohdilta. vai muistanko väärin?

Moro. En kehtaa uutta topicia pistää pystyyn nii kysäsen tässä. Koneena b200k, tulossa hieman laskettu ja viilattu 530-kansi k-nokalla tai a:sta hiotulla hieman kireemmällä. Weber DGV. Sähköflekti. Kiinnostaisi tuo pakoputkiston muokkaus. Kannattaako ja kuinka paljon lyhentää tuota 2-1 osaa? Entäs vaimentajat?

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #55 : 25.08.2011, 18:57:43 »
Moro. En kehtaa uutta topicia pistää pystyyn nii kysäsen tässä. Koneena b200k, tulossa hieman laskettu ja viilattu 530-kansi k-nokalla tai a:sta hiotulla hieman kireemmällä. Weber DGV. Sähköflekti. Kiinnostaisi tuo pakoputkiston muokkaus. Kannattaako ja kuinka paljon lyhentää tuota 2-1 osaa? Entäs vaimentajat?

Olisi kyllä syytä keskittyä imupuoleen. Mulla on ollut noita B200K virityksiä aikoinaan. Parhaiten pelitti B200k K-nokka,40mm tuplat pitkillä imusarjoilla ja 32mm sisäkurkuilla. Alakieroksilla oli vetoa ihan normaalisti. Neljän tonnin jälkeen alkoi laulu. Vakio putkisto'

Pystykaasareilla en saanut pelaamaan kovinkaan hyvin
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa polar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #56 : 26.08.2011, 18:09:36 »
Eli tyhmiä kyselisin aihetta sivuten. Nyt on 3-satkussa le-jetti, rutut n.11, v-nokka ja itse räpelletty/täytetty kansi, 2" putkisto, b-paineet 3,5 bar ja potikka jolla saa huijattua kylmäkäynnistys rikastinta. Vetää ihan kivasti 4-7 krpm, alhaalla aikas kuollut. Olis tossa Weber dgaw jonka sisäkurkut porattu 30mm. Sais kevyemmän vp:n ja sytkäks jonkun muun kuin renixin. Eli olisko niiin että se k-koneen imusarja ahdistaa eikä itse kaasutin, järkee vai ei? Jos kyhäis itse imusarjan ko. kaasarille? Ei tuplia eikä megaa budjettisyistä. Lähinnä mietityttää toi läppä-imm. Kiitos ja anteeksi. ps. B200E

Poissa lisäilma

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #57 : 01.09.2011, 12:05:37 »
Kansiasiaa vielä. Onko kuinka hyödyllistä/tarpeellista koneistuttaa ns. kolmikulmaseetit ja venttiilit, kun ajatellaan ~130hv b200k konetta? Eli pärjääkö vakioistukoilla ja venttiileillä, kun vain siistii kanavat ja kohdistaa sarjat + laskee kantta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #58 : 01.09.2011, 12:33:59 »
Ei kannata mitään speciaali seetejä näillä tehoilla. Kunhan vakioventtiilit ovat tiiviit niin riittää :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Sittana

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f kannen laskeminen/yleinen viritys
« Vastaus #59 : 01.09.2011, 18:56:09 »
Jos virittämään alkaa, niin en mä seetien kohdalla säästelemään alkas varsinkin jos seetit hiotaan muutenki. Säästö ei ole siinä kohtaa enää suuren suuri. Juuri omaan jokkisautoon r-seetit teetätin ja onhan ne ihan jo kauniit katsella ja sormella hieroa  :D

 

Autoracing  KL-varaosat