Laita satula likoamaan esim ATF kylpyyn, eikä haittaa vaikka välillä kävis kuivailemassa ja lämmittämässä. Sen jälkeen takas kylpyyn. Toki sitä ATF öljyä menee tässä reilusti, riippuen minkäkokoiseen paljuun satulan saa uppeluksiin.
Varmasti jo tiedätkin mutta paineilman kanssa pitää olla varovainen, sit ja kun mäntä lähtee niin voi lähteä lujaa. Rasvaprässi on turvallisempi kun rasvan paine hellittää heti kun mäntä mahdollisesti liikahtaa.
Semmoinenkin keino jos mikään muu ei auta, koita saada hitsillä pikku palko tai vaikka pisteitä tuonne männän sisäkehälle. Jos vaan mahtuu. Tällä keinolla lähtee yleensä tiukatkin laakerikoolit. Perustuu kappaleen lämpölaajenemiseen ja viilentyessään hitsi vetää sen hitusen kasaan ja jumi helpottaa, yleensä. Käryähän tuossa tulee, ja pitää olla varovainen ettei männän ja sylinterin välistä roiku mitään polttavaa.