Noniin nyt yhteenveto tähän asti
Vasen kaasari
- seosta säädetty rikkaimmalle silti booaa kun mäntää nostaa eli kierrokset laskee ja auto sammuu heti. Sama tulos jos laittaa seoksen laihemmalle
-ei havaittu imuvuotoja brake cleaneria suihkuttelemalla
- suhisee nyt vähän kun oikean kaasarin vuoto tukittu
Oikea kaasari
-imu vuoto korjattu ja ei suhise enää
-seoksen säätö ei vaikuta kierroksiin kun mäntää nostaa
Korvakuulolla ja letkulla säädetty synkkaan ja väitän ettei kaukaa hae nyt.
Tyhjäkäynti tosiaan laski aiemmasta, silti hieman korkea nyt n1200rpm. Säädöt nollissa.
Todella vaikea nyt säätää seoksia kun ei reagoi tavallaan millään noihin säätö ruuveihin
Kävin ajaa lenkin ja toimi hyvin, ei pätkiny eikä booannu missään vaihees. Vetoja oli mielestäni normaalisti. Tasakaasul menee nätisti oli sitte matalemmat tai korkeemmat kierrokset
https://jonze.kuvat.fi/kuvat/Volvo%20144/VID_20200530_174817167.mp4