Futurez  Kulkukoira

Äänestys

Paljonko penkkilapulle siunaantuu?

200hp
3 (3.8%)
250hp
4 (5%)
300hp
17 (21.3%)
350hp
23 (28.8%)
1500hp?
9 (11.3%)
Ei mitään, kone hajoaa..
24 (30%)

Äänestäjiä yhteensä: 78

TKR: Volvo 940 B230FT / neljäs evoluutio

  • 1593 Vastauksia
  • 523771 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stuge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 238
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1215 : 13.09.2013, 12:14:00 »
katos tää auto nähtiin kesällä 2013 mantorpissa:) olit siinä mun valkosen 2satkun vieressä leirintäalueella  ;) tuli ihan tuolta alkupäästä tätä projektikirjaa luettua, ja mainitsit että perän nostaminen vakiokorkeuteen lopetti kardaanin jyrinän.. mulla meinaan sama ongelma tuli oman volvon kanssa kun madalsin, mistä tämä jyrinä kuuluu? eli siis onko muitakin vaihtoehtoja jyrinän poistamiseen kuin perän nostaminen raktorin korkeuteen  :D

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1216 : 13.09.2013, 12:27:57 »
Ainakin mulle tuli mieleen että kardaanin kulma muuttuu ristikossa. Mätänetin liian kova kannatinkumi teki itsellä ko jutun. Alkuperäinen paikalleen ja loppu. Joo siellä oltiin edustamassa suomea :)
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa stuge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 238
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1217 : 13.09.2013, 12:55:44 »
aivan.. mulla on alkup. kannatinkumi  :-\ tosin säädettävillä ylätukivarsilla oon peräää tuonut eteenpäin, elikkä vois koittaa josko niitä säätämällä sais jyrinän loppuun :D kiitos sulle!

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1218 : 13.09.2013, 15:31:42 »
Älä kiusaa mua  S*

Eipä siinä, hienon näköistä "räpeltämistä". Siinä on saatu hyvin porukka kasaan ja homma toimii. Ja aina konerikon jälkeen motivaatioo uuten, pisteet siitä  O0
Kiitosta vaan, vielä ku sais porukan auttamaankin :D No minun autohan tää on niin ymmärtäähän sen. Mutta kiitos vaan, pidetään huoli että "vehkeet" laukeaa ensi kesänäkin...  :idiot2:

Sitäpaitsi näpit irti mun valoista! Nään kuinka nait silmillä niitä! :D
« Viimeksi muokattu: 13.09.2013, 16:24:34 kirjoittanut Hegeh »
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1219 : 13.09.2013, 15:32:45 »
aivan.. mulla on alkup. kannatinkumi  :-\ tosin säädettävillä ylätukivarsilla oon peräää tuonut eteenpäin, elikkä vois koittaa josko niitä säätämällä sais jyrinän loppuun :D kiitos sulle!
Eipä mithää, kyllä se yleensä löytyy se vika. Jos ei muuten niin ajat sen esiin! ;D
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa ImportTuning

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • BBS & OZ Only
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1220 : 13.09.2013, 19:20:20 »
Hyvät oli lukemat onnea niistä, mutta en jaksa uskoa että se olisi kannenpulttien takia porsinu ellet käyttäny vanhoja? ehkä se pahvi vaan on sulake.

Mistäs golffista tuo tuleva poikkituki on peräisin?
T-GUL 740R B284T+gs6-53dz, Volvo S40 Racecar, Golf mk2 GTI 16v, Käyttökulkine Volvo S60R AWD, Manual -04
Low is a lifestyle :D
Power was the only question, with the answer being ‘all the power you can get’.

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1221 : 13.09.2013, 19:27:12 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)

 ;)

Ompas tutun näköistä palikkaa ja pahvilaatikko taustalla ::)

/P
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1222 : 13.09.2013, 22:06:27 »
Hyvät oli lukemat onnea niistä, mutta en jaksa uskoa että se olisi kannenpulttien takia porsinu ellet käyttäny vanhoja? ehkä se pahvi vaan on sulake.

Mistäs golffista tuo tuleva poikkituki on peräisin?
Kyllä ne voi käydä tarkastamassa jos ei kuvaa uskota. 7/10 pulteista vielä. Ja oli vanhat pultit. Senkin mainitsin. Jokatapauksessa nelosen veivi kiertynyt ja mäntä oli 0,6mm alempana.

Olikohan vm88 vw golf.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2013, 22:11:59 kirjoittanut Hegeh »
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1223 : 14.09.2013, 08:17:51 »
Varsinkin jos veivi todella on mennyt mutkalle samassa rytinässä niin en uskoisi pahvin ja pulttien porsineen ihan huonouttaan. Kyllä se mäntä on jonkinlaisen tällin saanut että veivi menee kieroon ja epäilisin saman tällin särkeneen myös sen tiivisteen. Kuten nakutus, joku syttyhäiriö, tai vaikka nestepuristus?
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1224 : 14.09.2013, 08:52:25 »
Varsinkin jos veivi todella on mennyt mutkalle samassa rytinässä niin en uskoisi pahvin ja pulttien porsineen ihan huonouttaan. Kyllä se mäntä on jonkinlaisen tällin saanut että veivi menee kieroon ja epäilisin saman tällin särkeneen myös sen tiivisteen. Kuten nakutus, joku syttyhäiriö, tai vaikka nestepuristus?

+1
Koititko vielä starttailla konessa kun kansipahvi oli jo porsinut?

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1225 : 14.09.2013, 12:06:36 »
No en ole ehkä kuitenkaan niin tyhmä kaveri, että menisin starttailemaan jos hirveellä paukkeella tulee nesteet pellolle. Nakutusjälkiä ei missään, pitäiskait sen jättää jälkeä. Mielestäni selkeä syy ku pahvi pettää täyskierroksilta niin vesihän voi päästä pyttyyn ja sehän voi painia pytyssä männän kanssa. Tällöin jokin voi antaa periksi. Suu voi tässä tilanteessa mennä mutruun. Sen sytkähäiriön varmaan huomais penkkilapusta?

Mutta oon varmaan aina väärässä, sama kait tuo.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2013, 12:21:13 kirjoittanut Hegeh »
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1226 : 14.09.2013, 12:08:12 »
+ tiivistehän oli kympin Glaser, todella huonolaatuisennäköinen tiiviste motonetistä. Arvelin sen kestävän pari viikkoa sentään. Pultit oli kerran käytetyt Elringit.. Ei olleet venyneet ennen ku vedin kiinni ne, mutta tiukkauksen yhteydessä tunsi, että muutama pultti venyi selkeästi enemmän. Tuumasin silloin, että ei ole hyvä tämä. Mutta momentit löyty niin oli tehtävä ratkaisu, että pääsen töistä kotiin.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2013, 12:30:29 kirjoittanut Hegeh »
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1227 : 14.09.2013, 12:29:25 »
+ tiivistehän oli kympin glaser, todella huonolaatuisennäköinen tiiviste motonetistä. Arvelin sen kestävän pari viikkoa sentään.
No tässähän se syy tulikin. Mä en noita Glaserin pahveja veis vinokoneen lähellekään, mutta kukin tyylillään :)
Jäitä housuun!

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1228 : 14.09.2013, 12:32:15 »
No tässähän se syy tulikin. Mä en noita Glaserin pahveja veis vinokoneen lähellekään, mutta kukin tyylillään :)
Joo tän ostin joskus aikoja sitten hätäpäissäni hyllyyn. :D kiitos nam.
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vs: Volvo 940 B230FT projekti (huom. LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA!)
« Vastaus #1229 : 14.09.2013, 12:41:27 »
Glaseria en voi itekkään kehua :D toivottavasti ei oo isoa vahinkoa päässy käymään!
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Kulkukoira  Proturbo