0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
kaasari vai ruisku koneessa? vakio vai viritelty?
Mutta jälleenmyyntiarvoa ajatellen tuo fk/ft:n istuttaminen 240:aan on aina hyvä idea.
niinno...toisaalta kun laskee että ehjä/siistikorisen 240 saa 1000-1500€ ja tuohon päälle mitä oon katellu ni ainakin 800€ moottoriin ja laatikkoon+jokunen satanen muihin, pienempiin hilppeisiin.Ja tosiaan nuo turbo 240 on jo mielestäni liian massatuotteita..onhan ne toki hienoja.
Aika lailla on menny off topiciks tääkin juttu.Mikään ei oo ilmasta, mutta kunnioitetaan alottajan mielipidettä. Jokainen saa tehä autolleen mitä haluaa. Ite suosin kymppisarjan koneita kun niitä ei saa hajalle kun väkisin.
Vanha aihe mutta kysytään silti.Itselläni on tuo 240, jossa on B200F moottori. Kantena on 530 ja nokka-akselina ilmeisesti M? Mikä olisi paras nokka-akseli, kun haen pirteyttä koko kierrosalueelle?
Moro. Kysäsen tässä samassa, että mites tollanen b-nokka vakio b230f:n kävis? Toi m-nokka tuntuu niin kovin tunkkaselta.