Proturbo  Autodiagnoosi

245 DL turboräpellys

  • 484 Vastauksia
  • 155221 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #315 : 12.07.2013, 21:28:57 »
Komento takas


Hain uudet puslat ja juurikin kyseinen, kuvassa työn alla oleva, pusla irtosi ilman mitään metalli kuorta kuitenkin uudessa puslassa oli metallinen kuori päällä ja se on paksuudeltaan sama kuin tuo holkki mikä jäi jäljelle. Eli hakkaanko sen holkin tosta pois niin että jäljelle jää vain korvakkeet?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #316 : 13.07.2013, 19:50:36 »
Komento takas
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Hain uudet puslat ja juurikin kyseinen, kuvassa työn alla oleva, pusla irtosi ilman mitään metalli kuorta kuitenkin uudessa puslassa oli metallinen kuori päällä ja se on paksuudeltaan sama kuin tuo holkki mikä jäi jäljelle. Eli hakkaanko sen holkin tosta pois niin että jäljelle jää vain korvakkeet?

Kyllä, se holkki on osa sitä vanhaa puslaa  :D
BMW M5
Volvo 740

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #317 : 13.07.2013, 19:53:09 »
Kyllä, se holkki on osa sitä vanhaa puslaa  :D
Olenkos ihan väärässä, jos väitän ettei kaikissa uusissa puslissa tuu sitä holkkia? Eli se pitääkin jättää sinne joissain tapauksissa. Ja tarkoitan kuitenkin sitä samaan paikkaan tulevaa puslaa
No kun halvalla sai.

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #318 : 13.07.2013, 19:55:26 »
Olenkos ihan väärässä, jos väitän ettei kaikissa uusissa puslissa tuu sitä holkkia? Eli se pitääkin jättää sinne joissain tapauksissa. Ja tarkoitan kuitenkin sitä samaan paikkaan tulevaa puslaa
En ihan satavarmaksi sano mitään, mutta väittäsin et tohon kuuluvassa puslassa kuuluu olla tuo rautakuori ihan kiinteänä ja akselissa pelkät korvakkeet.
BMW M5
Volvo 740

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #319 : 13.07.2013, 20:04:56 »
En ihan satavarmaksi sano mitään, mutta väittäsin et tohon kuuluvassa puslassa kuuluu olla tuo rautakuori ihan kiinteänä ja akselissa pelkät korvakkeet.
http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/88-211fi.pdf En ihan väärässä ollu, jos nyt oon käsittäny oikein että samasta puslasta puhutaan :D
No kun halvalla sai.

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #320 : 13.07.2013, 21:15:31 »
Uretaanipuslat kun laittaa nii se rautaholkki jätettävä akseliin. Ei tullu mtn uutta holkkia uretaanipuslien kans
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2093
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #321 : 14.07.2013, 00:26:37 »
kumipuslissa ainakin reaktiotankojen puslat on niin että vanhakoriseen ne tulee ilman holkkeja ja on semmoset vähä eri muotoset mutta uuskoriseen suorien holkkien kanssa. Juuri tiskillä ihmeteltiin eilen :)
« Viimeksi muokattu: 14.07.2013, 00:30:34 kirjoittanut Divi »
240 -86 @buildingbrick240

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #322 : 14.07.2013, 05:20:20 »
Kyllä, se holkki on osa sitä vanhaa puslaa  :D

Näin aattelinkin halusin vaan varmistuksen. Muistelin et sähän just vaihdoit nää samat puslat samallaisiin motonettilaisiin joten tää olikin vähän kuin yleisökysymys sulle :D
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #323 : 14.07.2013, 18:14:34 »
Tänään parantelin hukkaportintelinettä ja totesin että menee uusiks. Sitte mänttäsin ne holkit pois paikaltaan ja sprayasin sellasia kulmia ja muita kohtia mihin maali ei ollut osunut. Jarrusatulat purin ja vuoden vanhasta satulasta oli suojakumi palasina. Mäntä onneks vielä liikku joten pitää uus gummi hakea. Satuloista tuli muuten punaset  ;) maalasin myös nuo jarrulevyjen keskiöt ne ihan nöyränä mustaksi
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #324 : 19.07.2013, 16:10:49 »
Maalailuja

Ropautti sitte muutaman piskon maalaillessa siitä nuo molluskat...


100% lukko... (jaetaan nyt niitä mielipiteitä)


Luukkua ja uutta puslaa


Uusia, toistaiseksi, ehjiä puslia


Apparin puolen takakaari alkaa oleen ready. Tarttee sitte alkaa parsia tota kuskin puolta viikonloppuna...
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #325 : 19.07.2013, 19:32:33 »
100% lukko... (jaetaan nyt niitä mielipiteitä)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Pitää ainakin takajarrut tasaan katsastuksessa, kääntymisen kans onkin sit asia erikseen... :D

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #326 : 19.07.2013, 20:43:55 »
Katsastukseen booriton vetari ;D

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #327 : 20.07.2013, 06:04:19 »
Katsastukseen booriton vetari ;D

Mikäli vetari ei oo poikki leimalle mennessä  :'(  ;D
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #328 : 20.07.2013, 15:49:31 »
Vähän taas puuhastelin. Sain aikaseksi tehtyä ton hukkaportinkellon telineen. Koko aamupäivä meni mutta tuli omaan makuun hyvä. Maalasin vielä sen telineen ja kellon.



Tollattiine kaksosane siitä tuli. Pikku moka siinä että esikiristystä kalvolle sai jokseenkin vähän, kai? Mikäli ei ahda tarpeeks niin asialle pitää sittemmin tehdä jotain.

Laturin pesin ja asensin paikalleen samaten turbo löysi paikkansa pakosarjoineen.

Pikkasen alottelin tota takakaarta tekemään. Eikä akseliakaan viittisi ennen paikalleen laittaa kun hitsaukset on valmiit. On vaan niin paljon mukavammin tilaa näin ilman akselia
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #329 : 25.07.2013, 18:49:31 »
 Täähän lähti käymään  :pomo:

Jeps uusin laakerein hörähti turbo pyörimään. Käyttelin jonkun aikaa tyhjää niin tulee vähän suoritettua sisäänajoa. Hitsailut loppu taas siihen et lanka loppu. Eihän sitä oo vasta mennytkään kun kilo... yksi paikka pitäs vielä tehdä ja toinen hitsata umpeen niin alkas olla jo suht kovat kaaret. Akselikin on jo paikallaan  ;)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

 

Carcom Oy  Ateho