Pikkuhiljaa aloitettu tekniikan vaihto ja ilman suurempia ongelmia on selvitty. Unohtunu vaan aina jotain pientä ostaa ja joutuu koko ajan hakemaan pikkuosia että saa autoa eteenpäin tehtyä.
Taljalla nous kivasti entinen paketti keulalta pois
Pois nostettu b200e oli hyväkuntosen näkönen sylintereistä eikä kulumaakaan juuri ollut. Nelonen oli tainnut vaan käydä hieman laihalla palotilan väristä päätellen, ei tullut kuvaa vaan siitä otettua.
Yllätyksenä paikallaan olleesta kannesa oli siistitty imu- ja pakopuolen kanavat ja liekkö niitä hieman isonneltukkin. Myös k-jetin imusarja oli soviteltu hyvännäkösesti kanteen, josta tuli idea laittaa ruiskusuuttimet kanteen ja käyttään pukinsarvi imusarjaa
Sovitin sähköruiskun kaasuläpän jo pukinsarveen ja enään testaamatta, että tuleeko imuvuotuoa suuttimilla kannessa, mutta tiukasti suuttimet kyllä istuu paikalleen.
Imukanava, liekkö vakiokokoa?
Imusarjat
Hyvin istuu suuttimet kanteen. Toivotaan että k-jetin sarjalla on jotain hyötyäkin
Huohotuksen rakensin laittamalla ö-pumpun akselin peitelevyyn letkukaran ja poraamalla sen alle kaksi 7,5mm reikää, toivotaan että riittää huohotus tuommosenaan. Tuosta vaan letku sitten säiliön kautta ulkoilmaan ja ehkä myöhemmin pakoputkeen.
Semmonen systeemi se, toimii jos toimii
Sunnuntaina jatkuu räpeltely, toivotaan että maanantaina sais pyörimään..